Τουρισμός: Πώς ταξιδεύουν οι τουρίστες από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης

01-08-17 | ΤΑΣΕΙΣ

Tις ταξιδιωτικές συνήθειες των Bρετανών, των Γερμανών και των Σκανδιναβών τουριστών αποκαλύπτει η έρευνα Holiday Report της Thomas Cook, παρουσιάζοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές.

Τα στερεότυπα είναι γνωστά: οι Βρετανοί πίνουν πολύ και υποτιμούν τις τακτικές των Γερμανών στον πόλεμο της πετσέτας. Από τους ενθουσιώσεις βρετανούς μέχρι τους πρακτικούς Γερμανούς, μερικά από αυτά επιβεβαιώνονται.

Από την έρευνα προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:

Σύμφωνα με την έρευνα, η προετοιμασία των διακοπών είναι εξίσου σημαντική με τις ίδιες τις διακοπές για τους Βρετανούς. Το 87% αγοράζει ρούχα πριν την αναχώρηση, έναντι 55% των Γερμανών.

-Μαγιό αγοράζει το 76% των Βρετανών έναντι 56% των Γερμανών, 

-παντόφλες το 58% των Βρετανών και το 18% των Γερμανών

-γυαλιά ηλίου το 51% των Βρετανών και το 22% των Γερμανών

-αντηλιακό το 93% των Βρετανών και το 81% των Γερμανών.

Οι τιμές είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην επιλογή διακοπών για το 66% των Γερμανών και το 55% των Βρετανών. Το 32% των Γερμανών εξακολουθεί να αγοράζει συνάλλαγμα στο αεροδρόμιο όπου η ισοτιμία είναι η χειρότερη, έναντι μόλις 2% των Βρετανών.

Το 84% των Βρετανών προτιμά all inclusive ξενοδοχεία έναντι 55% των Σκανδιναβών. Το 20% των Γερμανών ανέφερε ότι η χρήση υπηρεσίας για τη μεταφορά των αποσκευών από το σπίτι στο αεροδρόμιο είναι σημαντική, έναντι μόλις 5% των Βρετανών. 

Οι Γερμανοί είναι 2 φορές πιθανότερο να χρησιμοποιήσουν ιδιωτική μεταφορά από το σπίτι στο αεροδρόμιο σε σχέση με τους Βρετανούς, σε ποσοστό 30% έναντι 14% αντίστοιχα.

Ο χρόνος με την οικογένεια στις διακοπές είναι σημαντικός για το 40% των Γερμανών έναντι 33% των Βρετανών. 

Το 82% των Ολλανδών έχουν προσδοκία για ταχεία ευρυζωνική σύνδεση στο ξενοδοχείο έναντι 61% των Βρετανών και 49% των Γερμανών. Μόλις το 10% των Γερμανών και το 12% των Βρετανών είναι χαρούμενοι στις διακοπές χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο.

Οι Βρετανοί κρίνονται ως οι πιο ανυπόμονοι για τις διακοπές, με το 30% να κάνει κράτηση νωρίτερα σε σχέση με τους τουρίστες άλλων εθνικότητων. Ειδικότερα, οι Ολλανδοί κάνουν κράτηση 98 ημέρες πριν, οι Γερμανοί 106, οι Σκανδιναβοί 107, οι Βέλγοι 107, την ώρα που οι Βρετανοί κλείνουν διακοπές 151 ημέρες πριν.

Οι Βρετανοί στην πλειονότητά τους (76%) και οι Γερμανοί (85%) δεν ενδιαφέρονται για ξενοδοχεία με χώρους εργασίας που περιλαμβάνουν γραφεία και τηλέφωνα.

Οι νεροτσουλήθρες και οι πισίνες είναι πολύ σημαντικές στις διακοπές για το 82% των Βρετανών έναντι 57% των Γερμανών. 

Το 60% των Γερμανών ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τις διακοπές που προσφέρουν τοπικές εμπειρίες, έναντι μόλις 23% των Βρετανών και 8% των Σουηδών.

Ακόμα, το 37% των βρετανικών οικογενειών επιθυμούν να εξερευνούν νέα μέρη έναντι μόλις του 7% των σουηδικών.

διαβάστε ακόμα

Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά