Επαγγελματικά ταξίδια: Οι κυριότερες τάσεις το 2017- Ποιοί είναι οι παράγοντες ικανοποίησης

01-11-17 | ΤΑΣΕΙΣ

H δυνατότητα εξερεύνησης νέων προορισμών είναι ο κυριότερος παράγοντας ικανοποίησης και ο χρόνος μακριά από την οικογένεια, ο κυριότερος δυσαρέσκειας στα επαγγελματικά ταξίδια, σύμφωνα με νέα έρευνα της ChromeRiver για τις προτιμήσεις και ιδιαιτερότητες επαγγελματιών από 4 χώρες που κάνουν συχνά ταξίδια.

Όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία της έρευνας, που διενήργησε η SurveyMonkey τον Απρίλιο του 2017 σε δείγμα 1.456 ανθρώπων από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, το Ην. Βασίλειο και την Αυστραλία που ταξιδεύουν συχνά για επαγγελματικούς λόγους, οι αμερικανοί θεωρούν ότι το σημαντικότερο όφελος των επαγγελματικών ταξιδίων είναι οι βαθμοί πιστότητας που κερδίζουν. Αντίθετα, Αυστραλοί, Βρετανοί και Καναδοί θεωρούν ότι το βασικό όφελος είναι η ικανοποίηση από το σύνολο της εμπειρίας.

Το 15% των αμερικανών δήλωσε ότι ο χρόνος με συνεργάτες είναι το αγαπημένο τμήμα του επαγγελματικού ταξιδίου, 5 φορές περισσότεροι σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη εθνικότητα. Αντίθετα, το 11% των Βρετανών ανέφερε ότι αυτό είναι το χειρότερο συστατικό, διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με τις υπόλοιπες εθνικότητες, και σχεδόν κανείς Καναδός δεν απολαμβάνει το χρόνο με τους συνεργάτες.

Το 97% όσων μένουν ικανοποιημένοι από την πολιτική δαπανών της εταιρίας στα επαγγελματικά ταξίδια είναι εξίσου ικανοποιημένοι με το ταξίδι στο σύνολό του. Αντίστοιχα, το 70% όσων δεν είναι ικανοποιημένοι με την πολιτική αυτή, αντιμετωπίζουν αρνητικά τα ταξίδια αυτά.

Μάλιστα, όσοι ήταν σε θέση να επιλέξουν ταξιδιωτικό πάροχο (αερομεταφορές, ξενοδοχείο, εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτου) ήταν σημαντικά πιο ικανοποιημένοι σε σχέση με όσους δεν είχαν αυτή την ευελιξία.

Το 94% των ικανοποιημένων ταξιδιωτών διαλέγει τις αεροπορικές εταιρίες της προτίμησής του και το 72% την ξενοδοχειακή αλυσίδα.

Οι Καναδοί ταξιδεύουν σημαντικά λιγότερο και οι Αμερικανοί περισσότερο σε σχέση με άλλες εθνικότητες. Το 22% των ταξιδιωτών από τη Generation X ταξιδεύουν συχνά, έναντι 15% των Millennials και 17% των Baby Boomers.

Οι Αμερικανοί, οι Baby Boomers και οι συχνοί ταξιδιώτες τείνουν περισσότερο από τους υπολοίπους να συλλέγουν πόντους πιστότητας για προσωπικά τους ταξίδια, κατά τη διάρκεια του επαγγελματικού ταξιδιού.

Η τάση των Millennials να μην ενδιαφέρονται για πόντους πιστότητας και μίλια, σημαίνει ότι έχουν μικρότερη πιστότητα στα brand σε σχέση με τα άτομα της Generation X και τους Baby Boomer.

Οι Βρετανοί, οι Καναδοί και οι Αυστραλοί ανέφεραν ικανοποίηση άνω του 80% στα επαγγελματικά ταξίδια στην τρέχουσα εργασία τους, δηλαδή 10% μεγαλύτερη σε σχέση με τους Αμερικανούς.

Οι Αμερικανοί είναι 4 φορές περισσότερο από τους Καναδούς δυσαρεστημένοι από τα επαγγελματικά ταξίδια και σχεδόν 75% πιο δυσαρεστημένοι σε σχέση με τους Βρετανούς.

Οι Αυστραλοί είναι 25% πιο ευχαριστημένοι από τους Αμερικανούς.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις