Τα ταξίδια αναψυχής αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο καλής ζωής για το 57% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα της Gfk.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών αυτών προέρχεται από την Αργεντινή (71%), την Βραζιλία (67%) και την Ισπανία (66%).
Τα ταξίδια αναψυχής είναι ο πέμπτος σημαντικότερος παράγοντας διεθνώς για μια καλή ζωή, ενώ κορυφαίοι αναδείχθηκαν η καλή υγεία, η οικονομική ασφάλεια και ο ελεύθερος χρόνος για ψυχαγωγία.
Η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα 23.000 καταναλωτών, ηλικίας άνω των 15 ετών, από 17 χώρες (Αργεντινή, Αυστραλία, Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Μεξικό, Ολλανδία, Ρωσία, Ν. Κορέα, Ισπανία, Ην. Βασίλειο, ΗΠΑ), και αναδεικνύει τους παράγοντες για μια καλή ζωή ή τη ζωή που θα επιθυμούσαν οι καταναλωτές.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα, τα ταξίδια είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τα άτομα ηλικίας 40-49 ετών (59%) και ακολουθούν οι ηλικίες 20-29 και 50 και άνω (από 58% για κάθε γκρουπ), οι 30-39 ετών (56%) και οι 15-19 ετών (49%).
Αντίθετα, λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες συμπεριέλαβαν στους παράγοντες αυτούς τα παιδιά, την πνευματική καλλιέργεια ή έναν καλό κήπο. Λιγότεροι δε από το ένα τέταρτο αξιολογούν σημαντικά τα ωραία ρούχα, τα αξεσουάρ ή κοσμήματα, την πανεπιστημιακή μόρφωση, τα γκάτζετ ή την απόκτηση πολυτελούς ή δεύτερου αυτοκινήτου.
Η οικονομική ασφάλεια, η οποία αποτελεί τον δεύτερο σημαντικότερο παράγοντα καλής ζωής διεθνώς, έχει ιδιαίτερη βάση για τους καταναλωτές στη Ρωσία, τη Γερμανία και το Βέλγιο.