Oι μισοί ταξιδιώτες από τις 5 μεγαλύτερες μακρινές αγορές εισερχόμενου τουρισμού στην Ευρώπη, σκοπεύουν να επισκεφθούν περισσότερους από έναν ευρωπαϊκούς προορισμούς την περίοδο Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2017.
Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα της έρευνας Μακρινών ταξιδίων στην Ευρώπη, που διενήργησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού, ETC, σε δείγμα 1.560 ατόμων, εκ των οποίων 376 από τη Βραζιλία, 505 από την Κίνα, 135 από την Ιαπωνία, 287 από τη Ρωσία και 257 από τις ΗΠΑ.
Από τις 5 αγορές εξερχόμενου τουρισμού που συμπεριελήφθηκαν στο δείγμα της έρευνας, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ταξίδια στην Ευρώπη παρουσίασαν οι Κινέζοι (78%), οι αμερικανοί (61%) και οι βραζιλιάνοι (55%). Για την πλειονότητα των τουριστών αυτών, η ευρωπαϊκή εμπειρία διαμορφώνεται από επίσκεψη σε διαφορετικούς προορισμούς, στο πλαίσιο ενός ταξιδιού.
Ενώ η ζήτηση στην Ιαπωνία για ταξίδια σε έναν και πολλαπλούς προορισμούς της Ευρώπης βρίσκεται σε αντίστοιχα επίπεδα (39% και 46% αντίστοιχα), οι Ρώσοι στην πλειονότητά τους (59%) επιθυμούν διακοπές σε έναν μόνο προορισμό.
Οι δημοφιλέστεροι ευρωπαϊκοί προορισμοί το φθινόπωρο του 2017, ανά εθνικότητα ταξιδιωτών, είναι οι ακόλουθοι:
Oι κινέζοι τείνουν να έχουν πολύ περισσότερες δαπάνες στους ευρωπαϊκούς προορισμούς σε σχέση με τις υπόλοιπες αγορές τις οποίες διερεύνησε η ETC.
Ειδικότερα, οι δαπάνες των διεθνών ταξιδιωτών, ανά άτομο και ανά ημέρα, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών φιλοξενίας, εστίασης κτλ, χωρίς το κόστος των αεροπορικών εισιτηρίων, έχουν ως εξής:
Τα κυριότερα ενδιαφέροντα των 5 αγορών τουριστών στα ταξίδια τους στην Ευρώπη είναι η φύση (21%), τα εμβληματικά σημεία ενδιαφέροντος (19%), η ιστορία και η πολιτιστική κληρονομιά (15%), η γαστρονομική εμπειρία (10%), η ξεκούραση (7%), οι εξωτερικές δραστηριότητες (7%), οι εκδηλώσεις και η επαφή με τους ντόπιους (από 6%).