Ταμπού φαίνεται ότι αποτελεί η διασκέδαση και ο προσωπικός χρόνος στα επαγγελματικά ταξίδια για μεγάλο μέρος των εργαζομένων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους συχνά, με το ένα τρίτο να αποκρύπτει τις παράπλευρες αυτές δραστηριότητες ακόμη και από τον/την σύντροφο!
Αυτό αποκαλύπτει η πρώτη έρευνα της National Car Rental για τις τάσεις στα επαγγελματικά ταξίδια (διεξήχθη το Δεκέμβριο του 2017 σε δείγμα 1.000 αμερικανών που ταξιδεύουν συχνά για επαγγελματικούς λόγους), την οποία παρουσιάζει αποκλειστικά το TornosNews.
Το 80% των αμερικανών ταξιδιωτών αυτών νιώθουν ότι αξίζουν ένα διάλλειμα από την εργασία και να βρουν προσωπικό χρόνο κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών ταξιδίων.
Όμως για μεγάλο ποσοστό αυτό αποτελεί κρυφή απόλαυση αφού, το 38% δεν θα έλεγε ποτέ στον εργοδότη ότι αναζήτησε προσωπικό χρόνο, το 40% αποφεύγει να μιλήσει για αυτό στους συναδέλφους και το 31% ακόμα και στον/στην σύζυγο ή τον/την σύντροφο.
Το 25% θα απέφευγε ακόμα και να προβεί σε δημοσιεύσει στα social media σε σχέση με τις ευχάριστες στιγμές ενός επαγγελματικού ταξιδίου.
Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι το 92% των εργοδοτών και προϊσταμένων στηρίζουν τη διάθεση των εργαζομένων για διασκέδαση στο πλαίσιο του επαγγελματικού ταξιδίου.
Ωστόσο, τα οφέλη των επαγγελματικών ταξιδίων εάν διασφαλίζουν ισορροπία μεταξύ εργασίας και διασκέδασης είναι πολλά. Σύμφωνα με την έρευνα, το 92% των υπαλλήλων που πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια ανέφεραν ικανοποίηση με την ποιότητα ζωής στη διάρκεια των ταξιδίων. Το 57% δήλωσε ότι εργαζόταν για περισσότερες ώρες και το 48% ότι εστίαζε περισσότερο στο αντικείμενο της εργασίας όταν ταξίδευε για τους σκοπούς της. Το 40% δήλωσαν πιο αποτελεσματικοί στα ταξίδια και το 51% πιο ήρεμοι κατά τη διάρκειά τους σε σχέση με την καθημερινότητα.
Επιπλέον, το 86% είπε ότι έκανε σωστή διαχείριση προσωπικής ζωής κατά τη διάρκεια του επαγγελματικού ταξιδίου, το 83% αυτοπροσδιορίζεται ως business travel pro και το 84% ανέφερε ότι γνωρίζει πώς να αξιοποιεί στο έπακρο τη ζωή κατά τη διάρκεια του επαγγελματικού ταξιδίου.
Σύμφωνα με την έρευνα, για το 2018 προβλέπονται τα ακόλουθα…
-Το 90% σκοπεύει να ταξιδέψει τουλάχιστον το ίδιο σε σχέση με πέρυσι
-Οι άνδρες millennials (41%) και οι γυναίκες της Generation X (36%) δείχνουν μεγαλύτερες πιθανότητες να ταξιδέψουν περισσότερο το 2018
-Το 89% είναι ικανοποιημένο με τον όγκο επαγγελματικών ταξιδίων που φέρνει σε πέρας.
Επιπλέον, από την έρευνα προέκυψαν τα ακόλουθα συμπεράσματα:
-Οι Baby Boomers (93%) τείνουν σημαντικά περισσότερο από τους Millennials (89%) και όσους ανήκουν στην Generation X (86%) να είναι πολύ ή κάπως ικανοποιημένοι από τον όγκο των επαγγελματικών ταξιδίων που πραγματοποιούν.
-Οι Baby Boomers (94%) είναι σημαντικά πιο ικανοποιημένοι με την ποιότητα ζωής στο ταξίδι σε σχέση με τους Generation X (90%).
-Οι άνδρες της Generation X είναι οι πιο ανικανοποίητοι με την ποιότητα ζωής στα επαγγελματικά ταξίδια.