Ευρωπαϊκός τουρισμός: Τι αναζητούν οι 4 μεγαλύτερες αγορές εισερχόμενου τουρισμού

23-02-18 | ΤΑΣΕΙΣ

H Eυρώπη είναι κυρίαρχος προορισμός για μακρινά ταξίδια που προτίθενται να κάνουν στο εξωτερικό 4 από τις μεγαλύτερες αγορές εξερχόμενου τουρισμού, εκτός της μεγαλύτερης που είναι η Κίνα, από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2018.

Διαβάστε ακόμα: Κινεζικός τουρισμός: Η Ευρώπη μοναδικός προορισμός εξωτερικού έως και τον Απρίλιο

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τουρισμού, ETC, μετά τους Κινέζους, οι Βραζιλιάνοι είναι εκείνοι που προτίθενται να ταξιδέψουν περισσότερο σε μακρινούς προορισμούς του εξωτερικού (41%) με το 35% να σκοπεύει να επισκεφθεί την Ευρώπη. 

Ακολουθούν οι Ρώσοι (31% θα κάνουν μακρινό ταξίδι στο εξωτερικό), με το 29% να προτιμούν Ευρώπη για το α’ 4μηνο του 2018, οι Αμερικανοί (27%), με το 24% να επιλέγει Ευρώπη και οι Ιάπωνες (19%) με το 15% να επιλέγει Ευρώπη.

Οι κορυφαίοι προορισμοί για τους Βραζιλιάνους είναι η Πορτογαλία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Βρετανία, για τους Ρώσους η Γαλλία, η Ιταλία, η Τσεχία, η Φινλανδία και η Γερμανία, για τους Αμερικανούς η Ιταλία, η Γαλλία, η Βρετανία, η Ισπανία και η Γερμανία και για τους Ιάπωνες η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία και η Βρετανία.

Δείτε ποιες δραστηριότητες ενδιαφέρουν κάθε εθνικότητα ξεχωριστά…

Bραζιλιάνοι
 
Αμερικανοί
 
Ρώσοι
 
Ιάπωνες

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις