Το 20% των ταξιδιωτών σε επαγγελματικά ταξίδια έχει αποφύγει να προσθέσει στοιχεία διασκέδασης στο ταξίδι (bleisure) εξαιτίας της εντύπωσης που μπορεί να προκαλέσει στον εργοδότη του.
Το ποσοστό αυτό για τους Ασιάτες ανεβαίνει το 32%, στους βορειοαμερικανούς διαμορφώνεται στο 20% και στους Ευρωπαίους στο 15%, αποκαλύπτοντας τα μεγάλα περιθώρια που έχουν οι επιχειρήσεις στην απασχόληση μεγάλων ταλέντων, δίνοντας κίνητρα για επαγγελματικά ταξίδια με τη δυνατότητα για διασκέδαση (bleisure).
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Egencia, ιδιοκτησίας της Expedia, σε δείγμα 9.000 χρηστών της στη Βόρεια Αμερική, την Ασία-Ειρηνικό και Ευρώπη.
Από όσους έχουν κάνει ταξίδι bleisure (συνδυάζει το επαγγελματικό ταξίδι με τη διασκέδαση), λιγότεροι από το 2% σε όλο τον κόσμο έχουν χρεώσει το λογαριασμό για τις δραστηριότητες διασκέδασης στις επιχειρήσεις τους.
Το 55% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους κάνουν λιγότερα από 6 επαγγελματικά ταξίδια το χρόνο, κατά μέσο όρο, και το 68% ταξιδεύει τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο.
Η τοποθεσία είναι ο σημαντικότερος παράγοντας στην απόφαση για ταξίδι bleisure. Το 30% των βορειοαμερικανών τη θεωρούν το σημαντικότερο στοιχείο έναντι 25% των Ευρωπαίων και Ασιατών.
Η εγγύτητα στο Σαββατοκύριακο αλλά και στην οικογένεια και φίλους, ακολουθούν στις προτιμήσεις, με 23% και 16% αντίστοιχα.
Δημοφιλέστερη δραστηριότητα bleisure είναι η περιήγηση σε αξιοθέατα στον προορισμό.
Το 74% των βορειοαμερικανών που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους είτε σχεδιάζουν είτε σκέφτονται να σχεδιάσουν ένα ταξίδι bleisure μέσα στο ερχόμενο 6μηνο, έναντι 87% των Ασιατών και 68% των Ευρωπαίων.
Οι μισοί Ασιάτες προγραμματίζουν ταξίδι bleisure μέσα στο 2018, έναντι 41% των βορειοαμερικανών και 32% των Ευρωπαίων.
Το 37% των Ασιατών, το 25% των Ευρωπαίων και το 20% των βορειοαμερικανών που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους δήλωσαν ότι το ταξίδι Bleisure είναι στόχος τους για το 2018.