Tα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει έναν πρόγραμμα πιστότητας ξενοδοχείων προκειμένου να είναι ελκυστικό στους γερμανούς τουρίστες, αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα έρευνας του ομίλου Wyndham.
Η έρευνα, η οποία διενεργήθηκε τον Απρίλιο για λογαριασμό του προγράμματος ανταμοιβής του ξενοδοχειακού ομίλου, Wyndham Rewards, από την INNOFACT σε δείγμα 1.020 Γερμανών έδειξε ότι:
-To 72% θεωρεί το δωρεάν Wi-Fi το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ενός προγράμματος ανταμοιβής. Η δυνατότητα να παραμένουν συνδεδεμένοι με φίλους και συγγενείς κατά τη διάρκεια των διακοπών ή να πραγματοποιούν γρήγορες αναζητήσεις για προορισμούς με αξιοθέατα και συμβουλές είναι σημαντικό για το 75% των γυναικών και για το 68% των ανδρών.
-Προτιμούν ευελιξία και άνεση στα ταξίδια, η οποία αυξάνεται με τη συλλογή και εξαργύρωση bonus points. Αντί για εκπτώσεις κατά τη διάρκεια της διαμονής, οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες από τη Γερμανία προτιμούν δωρεάν upgrades (67%), ευέλικτο τσεκ ιν (59%) και ευρεία γκάμα προορισμών όπου μπορούν αν εξαργυρώσουν τους πόντους που συλλέγουν (54%).
-Ακόμα και η δωρεάν διαμονή είναι ανάμεσα στα πιο σημαντικά στοιχεία των προγραμμάτων bonus για τους Γερμανούς με περισσότερους από το 65% να θεωρούν τη δωρεάν διανυκτέρευση σημαντική και ισχυρό κίνητρο για χρήση προγράμματος ανταμοιβής.
Το πρόγραμμα ανταμειβής της Wyndham προσφέρει τουλάχιστον 1.000 πόντους για κάθε διαμονή, δωρεάν διανυκτέρευση με 15.000 πόντους ανά δωμάτιο και ανά διανυκτέρευση στα 25.000 ξενοδοχεία της, εξοχικά και διαμερίσματα σε όλο τον κόσμο. Το Wyndham Rewards έχει 56 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη.