Δύο στους 5 ταξιδιώτες, επιλέγουν προορισμό διακοπών ανεξάρτητα από παράγοντες όπως φεστιβάλ, εκδηλώσεις ή άλλες υποχρεώσεις, χωρίς δηλαδή να δεσμεύονται σε συγκεκριμένο πρόγραμμα στο ταξίδι τους και διατηρώντας όλες τις δυνατότητες ανοικτές, αποκαλύπτει έκθεση της Phocuswright.
Οι ταξιδιώτες που επιλέγουν προορισμό για λόγους πέρα από την προσωπική σύνδεσή τους με αυτόν ή κοινωνικές υποχρεώσεις, τείνουν να έχουν βαθύτερα κίνητρα που τους συνδέουν με την περιοχή.
Μπορεί να μη γνωρίζουν ακριβώς που θα κάνουν τις επόμενες διακοπές τους, αλλά επιδιώκουν να ανακαλύψουν νέους πολιτισμούς, νέα φυσικά αξιοθέατα ή να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες περιπέτειας στο ταξίδι. Αυτή η ομάδα ταξιδιωτών είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ προορισμών.
Οι καταναλωτές ξεκινούν τη διαδικασία επιλογής προορισμού από καθαρή βάση είναι πολύ πιο επιρρεπείς σε εξωτερικά ερεθίσματα και στρατηγικές μάρκετινγκ. Mια ελκυστική προσφορά, με το σωστό timing και στο σωστό κοινό, θα μπορούσε να μετατρέψει σε επισκέπτες του προορισμού αναποφάσιστους τουρίστες.
Επιπλέον, όσοι αναζητούν την περιπέτεια αλλά και εκείνοι που επιδιώκουν να εμβαθύνουν στον πολιτισμό μιας περιοχής, κάνουν μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές σε σχέση με όσους ταξιδεύουν για προκαθορισμένους λόγους.
Τα ταξίδια μεγαλύτερη διάρκειας καλλιεργούν τη βαθύτερη σύνδεση των επισκεπτών με τον προορισμό και ανεβάζουν τα έσοδα των τοπικών επιχειρήσεων.
Δείτε τον πίνακα…