To 80% των σύγχρονων ταξιδιωτών θεωρούν το ξενοδοχείο αν όχι πιο σημαντικό, τουλάχιστον το ίδιο σημαντικό με τον προορισμό διακοπών.
Αυτό αποκαλύπτει η πιο πρόσφατη και δεύτερη κατά σειρά έκθεση της Thomas Cook «holiday report», η οποία βασίστηκε σε έρευνα στη βάση πελατών του τουρ οπερέιτορ.
Το αποτέλεσμα αυτό δείχνει τη μεταστροφή των προτιμήσεων των ταξιδιωτών στο ξενοδοχείο, το οποίο, σε αντίθεση με το παρελθόν, δεν παίζει δευτερεύοντα ρόλο μετά τον προορισμό, αλλά μάλλον τον κυρίως. Σε αυτή την κατεύθυνση δημιουργήθηκαν τα ξενοδοχεία Casa Cook και το Cook’s Club στην Κρήτη.
Η επικεφαλής Κεντρικής Ευρώπης της Thomas Cook, κ. Stefanie Berk, επισημαίνει ότι τα σύγχρονα ξενοδοχεία πρέπει να προσφέρουν στους επισκέπτες εξατομικευμένα κόνσεπτ φιλοξενίας και μοντέρνο ντιζάιν, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του κοινού στον οποίο απευθύνονται.
Ο επισκέπτης, τονίζει, είναι απαραίτητο να νιώθει αμέσως σαν στον σπίτι του στο ξενοδοχείο, και ιδανικά brand του ομίλου για τέτοιες εμπειρίες είναι τα Casa Cook, Sunwing, Sunprime και Cook's Club.
Στην έκθεση καταγράφεται ακόμη η τάση για πολυτελή ταξίδια. Μόνο στην Thomas Cook, η ζήτηση για πολυτελή ταξίδια παρουσίασε ανάπτυξη 18% σε σχέση με το 2014.
Για το λόγο αυτό, ο μεγάλος ταξιδιωτικός όμιλος επένδυσε περισσότερο από ποτέ στις υπηρεσίες πολυτελείας με το brand Signature Finest Selection. Ωστόσο, σύμφωνα με την κ. Berk η πολυτέλεια δεν είναι μόνο το αποκλειστικό ξενοδοχείο και το ποιοτικό φαγητό και ποτό αλλά η απευθείας, ευέλικτη και προσωπική επαφή στον προορισμό για εξυπηρέτηση και βοήθεια.
Η έκθεση έδειξε ακόμα ότι ο το 55% των πελατών της Thomas Cook κάνουν αρχικά αναζήτηση στο διαδίκτυο για ένα ταξίδι, όμως στη συνέχεια κάνουν κράτηση σε τουριστικό γραφείο. Η τάση αυτή συμβαδίζει με τη στρατηγική του τουρ οπερέιτορ για συνέχιση της προσέγγισης ενιαίου καναλιού και σύνδεσης των online και offline υπηρεσιών.