Αμερικανικός τουρισμός: Λιγότεροι προτιμούν την οικονομία διαμοιρασμού το 2018

26-06-18 | ΤΑΣΕΙΣ

To 53% των Αμερικανών θεωρούν απίθανο ότι θα χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες στην οικονομία διαμοιρασμού στις καλοκαιρινές διακοπές του 2018, σύμφωνα με το δείκτη Οικονομίας Διαμοιρασμού της Allianz Travel Insurance.

Η τάση αυτή έρχεται σε αντιδιαστολή με την πεποίθηση των αμερικανών ότι η οικονομία διαμοιρασμού προσφέρει πιο αυθεντικές τοπικές εμπειρίες και καλύτερο value for money.

Παρότι φαίνεται να είναι πιο εξοικειωμένοι με τέτοιες υπηρεσίες, φαίνεται ότι η προτίμησή τους σε αυτές φθίνει. To 62% θεωρεί ότι οι πάροχοι υπηρεσιών στην οικονομία διαμοιρασμού είναι πολύ ή αρκετά αξιόπιστοι, δηλαδή 3% κάτω σε σύγκριση με πέρυσι.

Σήμερα, 8 στους 10 Αμεριακανούς είναι εξοικειωμένοι με τουλάχιστον μια υπηρεσία στην οικονομία διαμοιρασμού, με το νεανικό κοινό να παρουσιάζει υψηλότερο βαθμό εξοικείωσης με αυτές.

Το 93% των Millennials (ηλικίες 18-34) είναι εξοικειωμένοι, οι Boomers (άνω των 55 ετών) είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση εξοικείωσης τα τελευταία χρόνια (70% το 2018 έναντι 57% το 2017 και 49% το 2016) και οι Gen X (35-54) είναι εξοικειωμένοι κατά το 88%.

Σταθερή παρέμεινε η αναγνώριση του Uber, της Airbnb και του HomeAway, ενώ η εξοικείωση με το Lyft έχει αυξηθεί σημαντικά κατά 10% από πέρυσι. 

Τρεις στους 4 Millennials και όσοι έχουν εισοδήματα πάνω από 50.000 δολάρια (67%) τείνουν να εμπιστεύονται τις υπηρεσίες στην οικονομία διαμοιρασμού, έναντι 7 στους 10 των Gen X και το 46% των Baby Boomers καθώς και λιγότεροι από 6 στους 10 με εισοδήματα κάτω των 50.000 δολαρίων. 

Φέτος, οι Αμερικανοί τείνουν να αξιολογούν θετικότερα τις παραδοσιακές υπηρεσίες σε σύγκριση με την οικονομία διαμοιρασμού. Οι παραδοσιακές υπηρεσίες θεωρείται ότι προσφέρουν καλύτερο προϊόν, εμπειρία κράτησης, υποστήριξη πελατών και γενικότερη εμπειρία.

Το ένα τρίτο των Millennial πιστεύει ότι οι παραδοσιακές υπηρεσίες προσφέρουν καλύτερη συνολική εμπειρία, 22% περισσότεροι σε σχέση με το 2017. Πιστεύουν επίσης ότι οι παραδοσιακές εμπειρίες προσφέρουν καλύτερη υποστήριξη πελατών όταν κάτι πάει στραβά (38%) ενώ το 26% θεωρεί ότι προσφέρουν και πιο ποιοτικό προϊόν.

Ο δείκτης Οικονομίας Διαμοιρασμού συντάσσεται κάθε καλοκαίρι από το 2015 από την εταιρία Ipsos Public Affairs για λογαριασμό της Allianz Global Assistance. Τα αποτελέσματα προέκυψαν έπειτα από έρευνα σε δείγμα 1.005 Αμερικανών.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις