Έρευνα Expedia: Πώς ταξιδεύουν οι Γάλλοι, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί

18-07-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Τους τρόπους τους οποίους επιλέγουν για προγραμματισμό, κράτηση διακοπών και ταξίδια εμπειρίας αποκαλύπτει έρευνα της Expedia Media Solutions που διεξήχθη σε ταξιδιώτες από τις αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας και της Γαλλίας.

Η έρευνα έδειξε ότι οι Γάλλοι ήταν περισσότερο αποφασισμένοι για τον προορισμό διακοπών (34%) ενώ οι Γερμανοί έτειναν να συγκρίνουν 2 ή περισσότερους (60%). Το 67% των Βρετανών ανέφερε ότι είχε σκεφτεί τον προορισμό που επιθυμούσε όμως αναζητούσε και άλλους.

Τι τους βοηθά να αποφασίσουν για τον προορισμό

Ως προς το πώς αποφασίζουν για τον προορισμό, οι προσφορές και το value αποτελεί μεγάλη προτεραιότητα των τουριστών. Το 92% των Βρετανών αναζητούν ακριβώς αυτό, όμως η δημοφιλέστερη προτίμηση των Γερμανών είναι να βρίσκονται κατά τη διάρκεια των διακοπών τους σε εξωτερικούς χώρους και να επιδίδονται σε δραστηριότητες (80%).

Οι Γάλλοι θέτουν ως προτεραιότητα στην επιλογή διακοπών να βρίσκεται στην λίστα των ονειρικών προορισμών τους (68%) και να είναι οικογενειακές (67%).

Σε επίπεδο διαφήμισης, οι ελκυστικές προσφορές κερδίζουν και στις 3 αγορές τουριστών με ποσοστό 48% να πείθεται από αυτές και, παράλληλα, εξέφρασαν μεγάλη προτίμηση στις εντυπωσιακές φωτογραφίες.

Οι Γερμανοί δίνουν μεγάλη προτεραιότητα στις πληροφορίες και τις κριτικές σε ποσοστό 51% και 32% αντίστοιχα.

Τα online τουριστικά γραφεία είναι σημαντικότερα για τους Γερμανούς (61%), τα ταξιδιωτικά site για τους Βρετανούς (68%) και οι μηχανές αναζήτησης για τους Γάλλους (57%).

Ξενοδοχεία και πτήσεις απορροφούν τις περισσότερες δαπάνες 

Το 31% των Βρετανών και των Γερμανών δαπάνησαν το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού διακοπών στα ξενοδοχεία, ενώ οι Βρετανοί το 20% στις πτήσεις. Οι Γάλλοι δαπανούν τα περισσότερα σε σχέση με τις άλλες 2 αγορές, στις μεταφορές. Το φαγητό συγκεντρώνει μόλις το 16% των δαπανών και στις 3 εθνικότητες.

Ο σταθερός υπολογιστής και το λάπτοπ χρησιμοποιείται περισσότερο για έμπνευση διακοπών (75%), αναζήτηση (82%) και κράτηση (87%), ενώ τα κινητά πρωταγωνιστούν κατά τη διάρκεια του ταξιδίου (67%).

Οι Γάλλοι ταξιδιώτες είχαν τη μεγαλύτερη διάρκεια διακοπών με μέσο όρο 10,2 ημέρες, οι Βρετανοί ακολούθησαν με 7,9 ημέρες, ανά ταξίδι.

Οι Γάλλοι ήταν επίσης εκείνοι που έκαναν τα περισσότερα ταξίδια (3,9 ετησίως) και έχουν αντίστοιχο ποσοστό με τους Βρετανούς στα προσωπικά ταξίδια  (2,7).

Η ξεκούραση είναι το πρωταρχικό ενδιαφέρον των Γερμανών ταξιδιωτών (62%), η περιήγηση σε αξιοθέατα είναι τα σημαντικά στοιχεία διακοπών για τους Βρετανούς και τους Γάλλους (53% και 46% αντίστοιχα), ενώ οι Γάλλοι τείνουν περισσότερο να προτιμούν δραστηριότητες διασκέδασης με την οικογένεια (35%) και οι Βρετανοί ρομαντικές διακοπές (26%).

Τα ξενοδοχεία είχαν το υψηλότερο ποσοστό προτιμήσεων με τους Βρετανούς να κυριαρχούν (67%), όμως το 17% των Γάλλων επιλέγει διαμονή σε οικογένεια και φίλους και το 10% των Γερμανών τα resort, τα υψηλότερα ποσοστά σε αυτές τις κατηγορίες. Επίσης, οι Γάλλοι προτιμούν και εναλλακτικά καταλύματα (17%).

Το 72% των Γερμανών επιζητά διακοπές στο εξωτερικό, έναντι μόνο του 32% των Βρετανών. 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις