Τουρισμός: Το 80% των νέων κάνει κράτηση στο διαδίκτυο

08-08-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Τα online τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) είναι το δημοφιλέστερο μέσο κράτησης πτήσεων και διαμονής για τους ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας και τους φοιτητές.

Σύμφωνα με έρευνα της WYSE Travel Confederation σε 57.000 ταξιδιώτες ηλικίας κάτω των 30 ετών, το 40% των πτήσεων και το 47% της διαμονής για τις οποίες έκανε κράτηση αυτή η ηλικιακή ομάδα ταξιδιωτών το 2017 έγινε μέσω ΟΤΑ.

Οι δημοφιλέστερες ιστοσελίδες στις κρατήσεις πτήσεων ήταν οι Expedia, STA Travel, Skyscanner και StudentUniverse, ενώ κορυφαία επιλογή στις κρατήσεις διαμονής ήταν η Booking.com και ακολούθησαν οι Hostelworld, Airbnb και Expedia.

Σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από το 80% των κρατήσεων από ταξιδιώτες ηλικίας κάτω των 30 ετών πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά το 2017, με αυξανόμενο αριθμό κρατήσεων μέσω φορητών συσκευών και καναλιών social media.

Η πλειονότητα των πωλήσεων αεροπορικών εισιτηρίων και διαμονής συνεχίζουν να γίνονται σε σταθερό υπολογιστή, και το ποσοστό κρατήσεων μέσω κινητών και τάμπλετ είναι υψηλότερο για περιηγήσεις.

Οι κρατήσεις περιηγήσεων, οι δραστηριότητες και οι ατραξιόν ήταν περισσότερο κατακερματισμένα όσον αφορά τους ΟΤΑ που χρησιμοποιήθηκαν το 2017 για κρατήσεις, με το GetYourGuide να έχει μερίδιο 25% της αγοράς, το TourRadar 17% και το Viator 16%.

Σε άλλες 2 γενιές ταξιδιωτών, δηλαδή στους millennials και τους Generation Z, ενώ και οι 2 τείνουν να κάνουν διαδικτυακές κρατήσεις, οι ταξιδιώτες μικρότερης ηλικίας χρησιμοποιούν ΟΤΑ και τρίτες ιστοσελίδες λιγότερο συχνά σε σύγκριση με τους millennials.

Σχεδόν το 75% των ταξιδιωτών από τη γενιά Generation Z χρησιμοποιούν για μία τουλάχιστον κράτηση το χρόνο το κινητό τους τηλέφωνο, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 52% το 2012. Επιπλέον, οι ίδιοι ταξιδιώτες συμβουλεύονται λιγότερες πηγές ενημέρωσης κατά την αναζήτηση προορισμούς σε σύγκριση με τους millennials.

Οι ταξιδιώτες της Generation Z δεν χρησιμοποιούν τόσο συχνά τα γραφεία τουριστικής πληροφόρησης, τα τουριστικά γραφεία, τις μπροσούρες των τουρ οπερέιτορ και τις ιστοσελίδες σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες ηλικίες.

Η αγορά ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας και φοιτητών είχε μερίδιο 23% στις παγκόσμιες διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2017, με 304 εκατ. ταξίδια αξίας άνω των 280 δισ. δολαρίων.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις