Περισσότερα ταξίδια στην Ευρώπη από μακρινές αγορές το φθινόπωρο- Η Βραζιλία "ψηφίζει" Ελλάδα

19-10-18 | ΤΑΣΕΙΣ

Ανεβαίνει η διάθεση των ταξιδιωτών από την Ιαπωνία, τη Ρωσία, την Κίνα και τις ΗΠΑ για διακοπές στην Ευρώπη το τελευταίο τετράμηνο της χρονιάς, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, όπως προκύπτει από την έκθεση Βαρομέτρου Μακρινών Αγορών που συνέταξαν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού (ETC), η Ευρωπαϊκή Ένωση Τουρισμού (ΕΤΟΑ) και η Eurail Group.

Σύμφωνα με την έκθεση, μάλιστα, οι ταξιδιώτες από τη Βραζιλία επιδεικνύουν σημαντικά αυξημένη ενδιαφέρον για ταξίδια στην Ελλάδα και την Εσθονία.

Η ισχυρότερη αύξηση της ζήτησης για ταξίδια στην Ευρώπη καταγράφεται στη Ρωσία, όπου ένας στους 3 ερωτηθέντες (33%) είναι πιθανό να πραγματοποιήσουν ταξίδι στο εξωτερικό πριν την εκπνοή της χρονιάς – οι περισσότεροι εκ των οποίων θα επιλέξουν Ευρώπη- με βοηθητικούς παράγοντες τη βελτίωση της οικονομίας και την αυξημένη καταναλωτική εμπιστοσύνη.

Η μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, η Κίνα, βρίσκεται στα επίπεδα του περυσινού τετραμήνου λόγω της υποτίμησης του νομίσματος έναντι του ευρώ και της εξάντλησης υπολοίπου διακοπών. 

Ενώ η τάση για ταξίδια στο εξωτερικό στην αμερικανική αγορά είναι αυξημένη, η Ευρώπη δεν φαίνεται να κερδίσει σημαντικό μερίδιο από αυτήν, χάνοντας τους ρυθμούς ανάπτυξης των περασμένων μηνών. Σε αυτό συνέβαλε η ισχυροποίηση του ευρώ έναντι του αμερικανικού δολαρίου και το γεγονός οτι το φθινόπωρο-χειμώνας είναι υψηλή σεζόν για ταξιδια των Αμερικανών στην Ασία, την Ωκεανία και τη Μ. Ανατολή.

Αυξημένη είναι η ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό στην ιαπωνική αγορά, όμως με μόλις έναν στους 5 Ιάπωνες (23%) να σκοπεύουν να ταξιδέψουν εκτός των συνόρων μέχρι το τέλος του 2018. Αντίστοιχη εικόνα παρουσιάζει και η αγορά της Βραζιλίας για την οποία η ισοτιμία του ευρώ κάνει τα ταξίδια ακριβότερα.

Η έκθεση δείχνει ακόμη οτι το μεγαλύτερο μέρος των ταξιδιωτών από μακρινές αγορές, οταν επιλέγει ταξίδι στην Ευρώπη, προτιμά να επισκεφθεί πολλούς διαφορετικούς προορισμούς. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους Κινέζους (το 77% θα επισκεφτόταν πάνω από μια χώρα στην Ευρώπη) και τους Ρώσους (60%) αλλά και για τους Αμερικανούς (59%). 

Επίσης, στην πλειονότητά τους, οι ταξιδιώτες από μακρινές αγορές προτιμούν από 7 έως 14 διανυκτερεύσεις στην Ευρώπη, κυρίως οι Κινέζοι (71%) και οι Αμερικανοί (70%).

Όσον αφορά τις κυριότερες τάσεις στις μακρινές αγορές για το τελευταίο τετράμηνο του έτους, όπως καταγράφονται στην έκθεση, αυτές είναι...

-Αυτό το φθινόπωρο, οι Κινέζοι επιδεικνύουν αυξημένο ενδιαφέρον στη δοκιμή εναλλακτικών γαστρονομικών προϊόντων και στο να μάθουν περισσότερα για την ευρωπαϊκή κουζίνα, σε σύγκριση με πέρυσι. Επίσης, καταγράφεται μείωση της διάθεσης για δραστηριότητες στη φύση και περιήγηση σε φυσικά αξιοθέατα της Ευρώπης.

-Οι Αμερικανοί ενδιαφέρονται για τα φυσικά αξιοθέατα της Ευρώπης, όμως το ενδιαφέρον αυτό φθίνει το τελευταίο τετράμηνο της χρονιάς. Ακόμα, οι Αμερικανοί εκφράζουν αξιοσημείωτη αύξηση προτίμησης για ταξίδια στην Αυστρία, την Ουγγαρία και την Πολωνία σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

διαβάστε ακόμα

Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025