Tις απαιτήσεις των σύγχρονων Γερμανών ταξιδιωτών από τις υπηρεσίες των ξενοδοχείων αποκαλύπτει έρευνα του IMWF Institute for Management and Economic Research που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Scandic τον Σεπτέμβριο σε δείγμα 1.000 Γερμανών καταναλωτών.
Για το 60% των γυναικών η επιλογή ξενοδοχείου γίνεται σύμφωνα με το είδος και το μέγεθος του κρεβατιού ενώ για τους άνδρες προτεραιότητα έχει το εστιατόριο και η ημιδιατροφή.
Το πρωινό προκρίνει το 69% των ανδρών, και είναι σημαντικό και για τις γυναίκες.
Και τα 2 φύλα επιθυμούν άνεση στο δωμάτιο και αντί για πολυτέλεια αναζητούν ζεστή ατμόσφαιρα που δίνει την αίσθηση ότι βρίσκονται στο σπίτι.
Δείτε αναλυτικά τι αξιολογούν ως σημαντικότερο οι άνδρες και οι γυναίκες από τη διαμονή στο ξενοδοχείο…
10 ανδρών
1. Πρωινό | 69%
2. Καλή ατμόσφαιρα | 64%
3. Χαμηλές τιμές | 58%
4. Επαρκής χώρος παρκαρίσματος στο κατάλυμα | 58%
5. Προσφορές all in | 58%
6. Wi-Fi υψηλής ταχύτητας | 54%
7. Μέγεθος και είδος κρεβατιού | 49%
8. Κεντρική τοποθεσία ξενοδοχείου | 46%
9. Ημιδιατροφή | 46%
10. Εστιατόρια στο ξενοδοχείο | 42%
10 γυναικών
1. Πρωινό | 76%
2. Καλή ατμόσφαιρα | 72%
3. Χαμηλές τιμές | 64%
4. Μέγεθος και είδος κρεβατιού | 60%
5. Προσφορές all in | 64%
6. Πάρκινγκ | 58%
7. Κεντρική τοποθεσία ξενοδοχείου | 55%
8. Γρήγορο Wi-Fi | 54%
9. Θέα από το παράθυρο | 49%
10. Καλές κριτικές από άλλους επισκέπτες | 49%
Κατά τη διαδικασία κράτησης, το 68% των Γερμανών δίνουν έμφαση στην ατμόσφαιρα στο ξενοδοχείο.
Μόλις το 29% των ανδρών, και αντίστοιχο ποσοστό στις γυναίκες, επιθυμούν σύγχρονο ντιζάιν στο ξενοδοχείο ενώ μόλις 21% των ανδρών έχουν προσδοκίες για υπηρεσίες πολυτελείας.
Το 36% των Γερμανών επιθυμεί προσωπική επαφή με το ξενοδοχείο. Στις ηλικίες 35-49, η επιθυμία αυτή συναντάται ακόμα συχνότερα, σε ποσοστό 44%.
Εκτός από το Wi-Fi, οι άλλες επιλογές τεχνολογίας στα ξενοδοχεία δεν είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους Γερμανούς. Μόλις το 12% επιθυμεί επικοινωνία μέσω ψηφιακού βοηθού φωνητικών εντολών και το 13% τον έλεγχο του φωτισμού, της θερμοκρασίας και των κουρτινών από το κινητό τηλέφωνο ή το τάμπλετ.
Οι Γερμανοί κάτω των 35 ετών όμως, προτιμούν τα «έξυπνα δωμάτια» σε ποσοστό 27%.