Ετήσια ανάπτυξη 3,3% αναμένεται να καταγράψει η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία μέχρι το 2024, φθάνοντας τα 3 τρισ. δολάρια, σύμφωνα με το Euromonitor.
Το μεγαλύτερο μερίδιο ταξιδιωτικών πωλήσεων θα έχει το διαδίκτυο (52%) και οι πωλήσεις μέσω κινητού θα αντιπροσωπεύου το ένα τέταρτο του συνόλου ταξιδιωτικών κρατήσεων σε όρους αξίας καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει τη μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή.
Οι διεθνείς αφίξεις θα φτάσουν το 1,8 δισ. το 2024, και οι αφίξεις εσωτερικού τουρισμού τα 19 δισ. Η τάση αυτή για περισσότερα ταξίδια εσωτερικού τουρισμού θα πυροδοτείται από τα αυξανόμενα εισοδήματα στις ανερχόμενες αγορές, προκαλώντας ετήσια αύξηση 8% έναντι αύξησης 4,3% των διεθνών αφίξεων.
Η μέση δαπάνη ανά άφιξη θα αυξηθεί στα 1,101 δολάρια το 2024, έναντι 1,088 δολαρίων το 2019, κάτι που σημαίνει ότι θα πραγματοποιούνται υψηλότερες δαπάνες ανά ταξίδι καθώς οι προορισμοί κάνουν στροφή σε πιο βιώσιμα μοντέλα τουρισμού.
Το 43% των καταναλωτών αναφέρουν οτι δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες έναντι της απόκτησης υλικών αγαθών ενώ το 78% δίνει έμφαση στις πραγματικές παγκόσμιες εμπειρίες το 2019.
Εκτός από το value for money, οι καταναλωτές επιδιώκουν αυθεντικές, τοπικές και μοναδικές εμπειρίες.