Mεγάλο κομμάτι των ταξιδιωτών οδηγούνται σε κράτηση διακοπών για λόγους που δεν σχετίζονται με το κόστος, αποκαλύπτει νέα παγκόσμια έρευνα της Google σε σχέση με το ταξίδι των καταναλωτών προς την κράτηση.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πάνω από 7.000 ταξιδιώτες από 6 χώρες, διερευνώντας πώς προγραμματίζουν ένα ταξίδια από την αρχή ως το τέλος, έχει στόχο να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ επιχειρήσεων στη χρήση της μηχανικής μάθησης ώστε να διαμορφώσουν άποψη για τα χιλιάδες σημεία επαφής με τους ταξιδιώτες και να συνδεθούν με τους σωστούς πελάτες.
Οι ταξιδιώτες οι οποίοι διερευνώνται είναι όσοι προβαίνουν σε κράτηση με τα ακόλουθα κριτήρια: το 17% δήλωσε ότι συχνά σκέφτεται για ταξίδια που επιθυμεί να κάνει, το 16% ότι ένιωσε ότι έπρεπε να κάνει διακοπές, το 16% ότι ήθελε να ταξιδέψει σε έναν προορισμό για πολύ καιρό, το 8% ότι επιθυμούσε επίσκεψη σε φίλους ή μέλη της οικογένειας και το 7% ότι έκανε κράτηση για να ταξιδέψει για να γιορτάσει ένα ιδιαίτερο γεγονός/ επέτειο κτλ.
Ο μέσος ταξιδιώτης δαπανά το 13% του χρόνου του στο διαδίκτυο διεξάγοντας δραστηριότητες που σχετίζονται με τα ταξίδια, είτε οργανώνοντας τις διακοπές του σε έναν προορισμό, είτε αναζητώντας ξενοδοχεία αφού παρακολούθησε ένα ντοκιμαντέρ για τα πολιτιστικά δρώμενα του προορισμού.
Η έμπνευση για ταξίδια μπορεί να προέλθει από οπουδήποτε, και ως εκ τούτου, το ταξίδι προς την κράτηση είναι γεμάτο από αλλαγές πορείας και μπορεί να διαρκέσει από μερικές ημέρες μέχρι μερικούς μήνες, έχοντας περάσει από χιλιάδες σημεία επαφής με τις επιχειρήσεις και έχοντας δημιουργήσει έναν μεγάλο όγκο δεδομένων κατά τη διαδικασία αυτή.
Τι είναι σημαντικό καθόλη τη διαδικασία σχεδιασμού ενός ταξιδιού, από την αρχή ως το τέλος και ποια στοιχεία αποτέλεσαν έμπνευση για την πραγματοποίησή του;
Ακόμα και μετά την κράτηση, πολλοί ταξιδιώτες συνεχίζουν να πραγματοποιούν αναζητήσεις για να εμπνευσθούν στα ταξίδια, όμως δεν αξιοποιούν κάθε έμπνευση, αλλά όσες ανταποκρίνονται στις ανάγκες καθενός που ποικίλουν ανά ταξίδι.
Όταν ένα brand δείχνει ότι μπορεί να ικανοποιήσει αυτές τις ανάγκες, οι ταξιδιώτες συνήθως ανταποκρίνονται λαμβάνοντας δράση. Ενώ οι ανάγκες μπορεί να είναι συναισθηματικές ή λειτουργικές, αυτές αποτελούν τα σημαντικότερα κριτήρια για κάθε ταξιδιώτη, συχνά περισσότερο από τη τιμή.
Η έρευνα δείχνει ότι εάν οι ανάγκες αυτές δεν ικανοποιούνται, αποθαρρύνουν μια κράτηση περισσότερο από τον παράγοντα τιμής. Επιπλέον, οι κρατήσεις που βασίζονται σε ανάγκες είναι πιο πολυτιμες από εκείνες που βασίζονται στην τιμή, καθώς ανεβάζουν τα έσοδα.
Πριν την κράτηση, οι ταξιδιώτες έδειξαν ενδιαφέρον για άνετα κρεβάτια ξενοδοχείων, διαθεσιμότητας και οθόνες προβολής ταινιών στα αεροσκάφη, αναδεικνύοντας τις μοναδικές τους ανάγκες για ποιότητα ύπνου, δραστηριότητες που ταιριάζουν με το πρόγραμμά τους και διασκέδαση στις πτήσεις. Επομένως, τα brand που προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες μπορούν να ανεβάσουν το ποσοστό των πιο επικερδών και ποιοτικών κρατήσεων.
Τα στελέχη μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων, επομένως, χρειάζεται να μελετήσουν ανώνυμα στατιστικά δεδομένα που προκύπτουν από σημεία επαφής με τους τουρίστες σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε μέσω της μηχανικής μάθησης να μπορούν να κατανοούν τι έχει πραγματικά αξία για αυτούς.
Αυτό, δίνει τη δυνατότητα στα brand να προτάσσουν το σχετικό περιεχόμενο έναντι των διαφημίσεων ενώ τα ίδια τα δεδομένα παραμένουν ιδιωτικά και ασφαλή.