ΑΒΤΑ/ Βρετανικός τουρισμός: Νέες περιπέτειες ζητούν οι οικογένειες στα ταξίδια

03-02-20 | ΤΑΣΕΙΣ

Εννέα στις 10 οικογένειες Βρετανών προγραμματίζουν διακοπές το 2020 και αναζητούν να διευρύνουν τους ορίζοντές τους αυτή τη χρονιά αλλά και να ζήσουν ταξίδια με περισσότερη περιπέτεια (από 6% το 2018, το ποσοστό τους ανέβηκε σε 11%), σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η ένωση βρετανικών τουριστικών γραφείων και τουρ οπερέιτορ, ΑΒΤΑ.

Ενώ οι κλασικές διακοπές παραλίας και πόλης στην Ισπανία, την Ελλάδα και τη Γαλλία συνεχίζουν να συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης, τα μέλη της ΑΒΤΑ παρατηρούν την τάση των οικογενειών για κρατήσεις μακρινών ταξιδίων, ιδιαίτερα σε προορισμούς όπως το Ορλάντο, το Ντουμπάι, το Κανκούν και τα Μπαρμπέιντος.

Οι οικογένειες αναζητούν νέες εμπειρίες αλλά και νέους προορισμούς, με τα ταξίδια στην Αφρική και τη Ν. Αμερική να βρίσκονται σε άνθιση (από 8% και 7% το 2018 σε 13% και 11% αντίστοιχα).

Οι παλαιότερες οικογένειες προτιμούν ιδιαίτερα την Αφρική, την Κένυα και τη Μποτσουάνα (50% και 46% αντίστοιχα έναντι 19% και 17%), και οι νεαρότερες τη Ν. Αμερική, το Περού και τη Βραζιλία (18% και 28% έναντι 9% και 15% αντίστοιχα).

Οι οικογένειες νεαρής ηλικίας επιδεικνύουν επίσης μεγαλύτερη ενθουσιασμό για κρουαζιέρα, η οποία έχει ανέβει στις προτιμήσεις κατά 10% την τελευταία τετραετία. Άλλωστε, πολλά κρουαζιερόπλοια σήμερα κατασκευάζονται με στόχευση σε επιβάτες πολλών διαφορετικών γενεών.

Όσον αφορά τα αειφόρα ταξίδια, οι οικογένειες πάλι προηγούνται των υπόλοιπων ταξιδιωτών με μεγαλύτερη ανησυχία τους το πώς αντιμετωπίζονται τα ζώα (66%), καθώς οι οικογένειες ενδιαφέρονται για την επαφή με τα ζώα περισσότερο από κάθε άλλη κατηγορία ταξιδιωτών από τη Βρετανία.

Άλλες κορυφαίες ανησυχίες των βρετανικών οικογενειών είναι η προστασία του περιβάλλοντος (63%) και της πολιτιστικής κληρονομιάς και της κουλτούρας ενός τόπου (61%).

Επιπλέον, η έρευνα έδειξε αυξημένη εξάρτηση από την τεχνολογία κατά τη διαδικασία της κράτησης. Ο αριθμός των οικογενειών που προβαίνουν σε διαδικτυακές κρατήσεις αυξήθηκε το 2019 από 80% (το 2018) σε 85% και είναι εκείνοι οι ταξιδιώτες που προτιμούν να λαμβάνουν βοήθεια στα ταξίδια από το τσατ/ messenger στη σελίδα του παρόχου ταξιδιωτικών υπηρεσιών, σε ποσοστό υπερδιπλάσιο σε σύγκριση με το μέσο όρο (24% έναντι 11% του μέσου όρου).

Την τελευταία πενταετία η χρήση των social media από τις οικογένειες βρετανών κατά τη διαδικασία κράτησης έχει εκτοξευθεί από το 3% στο 13%, έναντι 7% του μέσου όρου.

διαβάστε ακόμα

Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025