Tο 88% των ταξιδιωτικών γραφείων αναφέρουν ότι οι καταναλωτές δεν επιθυμούν πλέον να προβούν σε ταξιδιωτική κράτηση εξαιτίας της αβεβαιότητας που προκαλεί ο κορωνοϊός.
Οι καμπάνιες ευνοϊκών τιμών, επίσης, δεν φαίνεται να έχουν αποτέλεσμα, σύμφωνα με το 80% των ειδικών στις ταξιδιωτικές πωλήσεις.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας της Counter vor9 σε δείγμα 300 επαγγελματιών, στην οποία πολλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες αναφέρουν ελάχιστους έως κανέναν πελάτη να προσέρχονται στα ταξιδιωτικά γραφεία για κράτηση διακοπών. Ως εκ τούτου, αναφέρουν, δεν υπάρχει τρόπος να προσφέρουμε αυτές τις λύσεις ώστε να διατηρηθεί κάποιο επίπεδο ζήτησης.
Πολλοί οργανωτές ταξιδιών προσφέρουν στους πελάτες τους δωρεάν ακυρώσεις και ευέλικτες επιλογές αλλαγής κράτησης για νέες κρατήσεις έως 14 ημέρες πριν την αναχώρηση.
Για τα ταξίδια με επιστροφή και τα ομαδικά ταξίδια, στην πλειονότητά τους οι επαγγελματίες προσφέρουν δωρεάν ακύρωση έως 60 ημέρες πριν την έναρξη του ταξιδίου.
Μόνο το 10% των ερωτηθέντων βρίσκουν αποτελεσματικά αυτά τα μέτρα.
Στην περίπτωση των τουρ, το ένα τέταρτο των επαγγελματιών αμφισβητεί ότι μια περίοδος 2 μηνών πριν την αναχώρηση, στην οποία οι ταξιδιώτες καλούνται να πάρουν τις οριστικές αποφάσεις τους για τα ταξίδια, προσφέρει στους πελάτες ασφάλεια προγραμματισμού διακοπών. Στη μεγάλη πλειονότητά τους εκτιμούν ότι οι πελάτες δεν επιθυμούν να προβούν σε κράτηση αυτή των ώρα.
Το 15% των επαγγελματιών βρίσκει αποτελεσματικές τις προσφορές τιμών από τους τουρ οπερέιτορ και τις εταιρίες κρουαζιέρας. Ωστόσο, οι περισσότεροι δεν πιστεύουν το ίδιο, καθώς η προοπτική να μπει κανείς σε καραντίνα τον αποτρέπει να κάνει κράτηση.