Θετικά δέχονται οι καταναλωτές τις διαφημίσεις με επίκεντρο τον κορωνοϊό

26-03-20 | ΤΑΣΕΙΣ

Πολλές εταιρίες παγώνουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες εξαιτίας της κρίσης του κορωνοϊού, ενώ άλλες συνεχίζουν να διαφημίζονται με θεματική την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί από την πανδημία.

Ειδικότερα, εταιρίες όπως η Adidas, η Nike, η Coca-Cola ή η McDonald's, έχουν ξεκινήσει καμπάνιες οι οποίες θέτουν στο επίκεντρο την αλληλεγγύη και την κοινωνική απομόνωση.

Όμως έχουν αντίκρισμα οι καμπάνιες αυτές; Σε έρευνα της Havas Media εντοπίστηκε ότι οι εταιρίες που διαφημίζονται με θέμα τον κορωνοϊό έχουν καλή ανταπόκριση στο κοινό.

Η έρευνα της Havas Media, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 500 ανθρώπων από 14 έως 69 ετών από τις 17 έως τις 19 Μαρτίου, έδειξε ότι..

Όπως ήταν αναμενόμενο η χρήση των μέσων επικοινωνίας έχει αυξηθεί απότομα εξαιτίας της πανδημίας. Σχεδόν το 90% των ερωτηθέντων ενημερώνονται για τις εξελίξεις στην εξάπλωση του κορωνοϊού πολλές φορές μέσα στην ημέρα. 

Τα δύο σημαντικότερα κανάλια πληροφόρησης είναι το διαδίκτυο και η τηλεόραση. Η χρήστη του διαδικτύου έχουν εκτοξευθεί κατά 40%, και τηλεόρασης κατά 36%. 

Οι περισσότεροι ερωτηθέντες εμπιστεύονται τα νέα που μεταδίδει η τηλεόραση, ενώ αντίθετα, δείχνουν τη χαμηλότερη εμπιστοσύνη στις πληροφορίες που κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα podcast.

Πολλές εταιρίες αποζητούν εναγωνίως έναν τρόπο διαφήμισής τους κατά τη διάρκεια της κρίσης. Σύμφωνα με την Havas, οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες δεν ενοχλούνται εάν οι εταιρίες συνεχίζουν να διαφημίζονται εφόσον όμως η επικαιρότητα βρίσκεται στο επίκεντρο της καμπάνιας τους.

Οι διαφημίσεις που αφορούν την τρέχουσα κατάσταση με τον κορωνοϊό θεωρήθηκα εξαιρετικά θετικές από τους ερωτηθέντες. Ωστόσο οι εταιρίες χρειάζεται να προσαρμόσουν τον τόνο και τα κίνητρά τους στην κατάσταση, καθώς οι καμπάνιες που υπόσχονται έναν ιδανικό κόσμο στους καταναλωτές, αυτή τη στιγμή δεν βρίσκουν καμία ανταπόκριση.

Το θέμα της στάσης των επιχειρήσεων και η ερώτηση σχετικά με το πόση υπευθυνότητα πρέπει να αναλάβουν τα brand στον κοινωνικο-πολιτικό διάλογο, απασχόλησε τον κόσμο της διαφήμισης το περασμένο έτος περισσότερο από κάθε άλλο ζήτημα.

Την Άνοιξη του 2020, η κρίση του κορωνοϊού έβαλε σε «τεστ» τους διαφημιστές: Τα brand όπως Adidas, Coca-Cola McDonald's και Nike καλούν πλέον μέσα από τις διαφημίσεις τους τον κόσμο να δείξει αλληλεγγύη και κοινωνική απομόνωση. 

Οι εκτενείς περιορισμοί στη δημόσια ζωή έχουν επίσης αντίκτυπο στην καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων. Πολλοί καταναλωτές παραγγέλνουν φαγητό στο σπίτι για πρώτη φορά. Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων έκαναν ηλεκτρονική παραγγελία τροφίμων την περασμένη εβδομάδα. Περίπου οι μισοί εξ αυτών, οι οποίοι δεν είχαν ξανακάνει ηλεκτρονική παραγγελία για καθημερινής χρήσης αγαθά, πλέον ανοίγονται στην προοπτική αυτή σε εβδομαδιαία βάση.

Τέλος, η έρευνα κλείνει με ένα αισιόδοξο κλίμα για τα ταξίδια, καθώς, όπως δείχνει, οι τουρ οπερέιτορ και οι αεροπορικές εταιρίες μπορούν να ελπίζουν για μαζική επιστροφή των καταναλωτών στις υπηρεσίες τους μόλις τελειώσει η κρίση. Το 55% του δείγματος ανυπομονούν να μπορέσουν και πάλι να ταξιδέψουν…

διαβάστε ακόμα

Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς