Σημαντικό κριτήριο στην επιλογή και κράτηση ταξιδίου στο διαδίκτυο αποτελεί η δωρεάν ακύρωση για το 83% των καταναλωτών, σύμφωνα με έρευνα διενήργησε πρόσφατα η ένωση στην ψηφιακή οικονομία της Γερμανίας, Bitkom.
Το 55% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι η δωρεάν ακύρωση στις διαδικτυακές κρατήσεις είναι «πολύ σημαντική» και το 28% ότι είναι «αρκετά σημαντική».
Το 14% επίσης χρησιμοποιεί την επιλογή δωρεάν ακύρωσης για να κάνει κράτηση σε διαφορετικά ξενοδοχεία στον ίδιο προορισμό ταυτόχρονα. Το 7% το έχει ήδη κάνει, προκειμένου να αποφασίσει αυθόρμητα ποιο κατάλυμα επιθυμεί να διαλέξει.
Το 5% περιμένει μέχρι τελευταία στιγμή για να διαπιστώσει ποιο ξενοδοχείο έχει την οικονομικότερη προσφορά και το 4% χρησιμοποιεί αυτή την επιλογή για να διασφαλίσει ότι το ξενοδοχείο δεν έχει γεμίσει.