Έρευνα FUR | Οι μισοί Γερμανοί θέλουν να ταξιδέψουν το 2020 – Η Ελλάδα στους top προορισμούς

25-06-20 | ΤΑΣΕΙΣ

O μισός πληθυσμός της Γερμανίας επιθυμεί να ταξιδέψει το 2020 έναντι ποσοστού 72% που είχε την ίδια πρόθεση και θεωρούσε το 2020 ασφαλή χρονιά για ταξίδια στις αρχές του Ιανουαρίου και 78% που έκανε τουλάχιστον ένα ταξίδι διακοπών από 5 ημέρες και άνω το 2019. Το 19% δεν έχει προς το παρόν σχέδια για ταξίδι. Βασική ανησυχία τους είναι ο κορωνοϊός.

Ανάμεσα στους δημοφιλέστερους προορισμούς των Γερμανών για το 2020 (το 30% έχει σχέδια για διακοπές σε συγκεκριμένο προορισμό) είναι και η Ελλάδα. Με σειρά προτεραιότητας, οι δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι η Αυστρία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ολλανδία, η Γαλλία, η Δανία και η χώρα μας. Ένα ποσοστό 15% θα ταξιδέψει σίγουρα αλλά χωρίς να έχει συγκεκριμένο προορισμό στα σχέδιά του.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η Ένωση Ερευνών Διακοπών και Ταξιδίων της Γερμανίας (FUR) για λογαριασμό της Ένωσης Διαδικτυακών Ταξιδιωτικών Πωλήσεων.

Οι περισσότεροι Γερμανοί επιθυμούν διακοπές για να ξεκουραστούν και να δραπετεύσουν από την καθημερινότητα ενώ στις προτιμήσεις τους ακολουθούν οι διακοπές παραλίας, οι οικογενειακές διακοπές, οι διακοπές στη φύση και τα ταξίδια δραστηριοτήτων. 

Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο επικεφαλής ερευνών αγοράς της FUR, Ulf Sonntag, τα ταξίδια πόλης και οι κρουαζιέρες δεν είχαν κακές επιδόσεις.

Όσον αφορά τις απαιτήσεις τους για μελλοντικά ταξίδια, τα δύο τρίτα των Γερμανών της έρευνας δήλωσε ότι η τοποθεσία διακοπών και το κατάλυμα πρέπει να είναι υγειονομικά ιδανικά. Επιπλέον, για πάνω από το 50% είναι σημαντική η δυνατότητα γρήγορης επιστροφής στην πατρίδα.

Οι απαιτήσεις αυτές διακρίνονται και στον προγραμματισμό διακοπών. Οι μισοί ερωτηθέντες επιθυμούν να ταξιδέψουν με τουρ οπερέιτορ ο οποίος θα φροντίσει για περιστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Το 43% προτιμά ανεξάρτητο τρόπο μετακίνησης, όπως το αυτοκίνητό τους. Το 41% των ερωτηθέντων επιθυμούν καταλύματα όπου υπάρχει ελάχιστη επαφή με άλλους και το 32% επιλέγουν ταξιδιωτικό προορισμό με τον οποίο είναι ήδη εξοικειωμένοι.

Η έρευνα διεξήχθη μέσω διαδικτυακών συνεντεύξεων σε δείγμα 2.500 ανθρώπων ηλικίας από 14 έως 75 ετών την περίοδο από τις 7 έως τις 15 Μαΐου 2020. 

διαβάστε ακόμα

ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας