Οι προορισμοί με μεγάλη προσέλευση τουριστών κάνουν τους τουρίστες να σκέφτονται λιγότερο το κόστος υπηρεσιών και αγαθών. Όμως με τη ζήτηση να περιστρέφεται φέτος περισσότερο σε απομονωμένους προορισμούς, εξαιτίας της κρίσης του κορωνοϊού, η τάση αυτή αντιστρέφεται με τους τουρίστες να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις τιμές.
Αυτό προκύπτει από έρευνα του Πανεπιστημίου Queen Mary του Λονδίνου.
Όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα, στα ταξίδια οι άνθρωποι τείνουν να λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς βάσει των συναισθημάτων τους. Αυτό καθιστά τις προσφορές και εκπτώσεις στους δημοφιλείς προορισμούς, λιγότερο αποτελεσματικές.
Στις αγορές στο εξωτερικό, πολλοί βασίζονται περισσότερο στο ένστικτό τους παρά στη λογική. Σε ένα μέρος γεμάτο από τουρίστες, οι προσφορές δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία καθώς οι ίδιοι οι τουρίστες δύσκολα τις παρατηρούν. Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι τουριστικές εταιρίες μπορούν να προσαρμόσουν τις τιμές τους σύμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα.
Δεδομένης της τρέχουσας κρίσης κορωνοϊού, τα αποτελέσματα αυτά αφορούν άμεσα τους τουρ οπερέιτορ. Οι τουρίστες μπορεί να παρατηρούν λιγότερο τις ειδικές προσφορές σε σημεία με συνωστισμό, όμως με την κοινωνική αποστασιοποίηση να είναι το ζητούμενο όλων, και με τις προτιμήσεις να στρέφονται σε πιο απομονωμένους προορισμούς, εμφανίζονται σημαντικά πιο ευαισθητοποιημένοι στις τιμές, επισημαίνεται στην έρευνα, επικεφαλής της οποίας είναι ο κ. Yuansi Hou.
Για τις ανάγκες της έρευνας, ο κ. Hou και η ομάδα του διατύπωσαν ερωτήσεις και διενήργησαν πειράματα με τη συμμετοχή 435 αμερικανών τουριστών. Όπως προέκυψε, οι περισσότεροι άνθρωποι παρατηρούν λιγότερο τις τιμές σε προορισμό όπου υπάρχει πλήθος τουριστών.