Το αίσθημα ανησυχίας για την πανδημία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, με το 35% των Αμερικανών να δηλώνουν πιο ανήσυχοι τώρα, απ’ ότι στην αρχή της κρίσης, σύμφωνα με έρευνα της Acosta.
«Παρά το γεγονός ότι πολλές Πολιτείες ξανανοίγουν την οικονομία τους, πολλοί καταναλωτές παραμένουν ανήσυχοι. Οι μισοί σχεδόν από τους millennials ανησυχούν περισσότερο τώρα», σύμφωνα με τον Darian Pickett, CEO της Acosta. Αντιστοίχως το 57% των Gen X-ers ανησυχούν το ίδιο με την αρχή της πανδημίας. Είναι αξιοσημείωτο ότι έχει καταγραφεί πως οι millennials είναι οι λιγότερο σχολαστικοί στη λήψη μέτρων προστασίας, τη διατήρηση της κοινωνικής αποστασιοποίησης και τη χρήση μασκών.
Οι βασικότερες ανησυχίες των ερωτηθέντων είναι ότι: ενδέχεται να κολλήσουν τον ιό (72%), η πιθανότητα δεύτερου κύματος και περιοριστικών μέτρων (65%), οι συνέπειες στην οικονομία (56%) και οι συνέπειες στην οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών (48%).Εξαιτίας των ανησυχιών τους, το 50% των καταναλωτών αποφεύγει την αγορά τροφίμων από τους μπουφέδες έτοιμων γευμάτων των super markets, ενώ το 43% δηλώνει ότι θα συνεχίσει να την αποφεύγει και μετά το πέρας της πανδημίας.
Τέλος, ενώ το 42% των οικογενειών δηλώνουν ότι τρώνε περισσότερες φορές μαζί στο σπίτι απ’ ότι στο παρελθόν, πολλοί εκφράζουν την ανησυχία τους για ενδεχόμενη οικογενειακή επίσκεψη σε χώρους εστίασης.