PwC: Προτεραιότητα και πάλι η τιμή, και όχι η ασφάλεια, στην επιλογή πτήσης και ξενοδοχείου

02-09-20 | ΤΑΣΕΙΣ

Ο τουρισμός εισέρχεται σε φάση σταδιακής ανάκαμψης, όμως οι προβλέψεις για το πώς θα εξελιχθεί η ζήτηση αποτελεί πρόκληση σε ένα περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει, επισημαίνουν οι αναλυτές της PwC.

Αυτό συμβαίνει καθώς πολλοί παράγοντες, οι περισσότεροι εκ των οποίων συμβάλλουν στη διατήρηση του κλίματος αβεβαιότητας, συνεχίζουν να επιδρούν στην ταξιδιωτική συμπεριφορά των καταναλωτών. 

Στις πρώτες φάσεις της πανδημίας, οι καταναλωτές έδιναν προτεραιότητα στα ισχυρά brand, τα οποία μπορούσαν να δώσουν εγγυήσεις υγείας και ασφάλειας. Για όσους ταξιδεύουν από το Μάιο, ωστόσο, η τιμή αποτελεί πλέον την απόλυτη προτεραιότητα στην επιλογή πτήσης και ξενοδοχείου.

Επιπλέον, αλλάζει και η πιστότητα στα brand, με περισσότερους από το 37% των καταναλωτών που συμμετείχαν σε έρευνα της PwC να προτίθενται να αλλάξουν αεροπορική εταιρία και με το 41% να επιλέξουν ξενοδοχείο.

Περισσότεροι από τους μισούς δήλωσαν οτι τείνουν να επιλέγουν τα νέα brand αερομεταφορών ή τα προγραμμάτων πιστότητας και το 60% οτι κάνουν το ίδιο για τα ξενοδοχεία.

διαβάστε ακόμα

EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025