Πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες παγκοσμίως (53%) δηλώνουν ότι δεν νιώθουν αρκετά ασφαλείς ώστε να ταξιδέψουν και πάλι όσο δεν υπάρχει εμβόλιο ή θεραπεία για τον κορωνοϊό, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Booking.com.
Ωστόσο, όπως προκύπτει από την έρευνα, η διάθεση για διακοπές παραμένει ισχυρή, με τα δύο τρίτα να επιθυμούν να ταξιδέψουν και πάλι.
- Το 38% των ταξιδιωτών θα προσέξουν περισσότερο τις τιμές κατά την αναζήτηση και τον προγραμματισμό ταξιδίου στο μέλλον, και το 29% θα αναζητήσει περισσότερο προσφορές και εκπτώσεις. Οι ευνοϊκές πολιτικές ακύρωσης, οι οδηγίες αποζημίωσης και η ταξιδιωτική ασφάλιση παίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στα ταξίδια.
- Στις συνθήκες της νέας κανονικότητας, τα ταξίδια σε κοντινές περιοχές έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή καθώς είναι πιο ασφαλή, ευκολότερα και συνήθως πιο βιώσιμα. Στο μέλλον, τα ταξίδια σε κοντά μέρη θα συνεχίσουν να έχουν τεράστια σημασία και οι άνθρωποι θα εξοικειωθούν τόσο πολύ με την περιοχή τους που δεν θα μοιάζουν πια με τον κλασικό τουρίστα.
- Το 42% συνεχίζει να επιθυμεί ταξίδια εντός των συνόρων μεσοπρόθεσμα, εντός των ερχόμενων 7 έως 12 μηνών, και το 34% μακροπρόθεσμα, εντός των ερχόμενων 12 μηνών και άνω. Το 44% επιθυμεί να εξερευνήσει νέους ταξιδιωτικούς προορισμούς στη δική τους περιοχή ή χώρα και το 40% επιθυμεί να δαπανήσει χρόνο στη φύση της χώρας τους.
- Το 79% των διεθνών ταξιδιωτών και το 55% των Γερμανών θα λάβει περισσότερα προληπτικά μέτρα ασφαλείας λόγω κορωνοϊού και έχει την αντίστοιχη προσδοκία και από την ταξιδιωτική βιομηχανία. Το 51% θα κάνει κράτηση μόνο σε συγκεκριμένο κατάλυμα εφόσον ξεκάθαρα τηρεί πρωτόκολλα υγείας και υγιεινής. Το 58% προτιμά καταλύματα με αντιβακτηριδιακά προϊόντα και αντισηπτικά.
- Το 53% έχει την προσδοκία ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία θα προσφέρει πιο βιώσιμες προσφορές και οι ταξιδιώτες τείνουν να προγραμματίζουν ταξίδια σε εναλλακτικούς προορισμούς προκειμένου να αποφύγουν την υψηλή σεζόν (43%) και τους προορισμούς με πολυκοσμία (46%).
- Αυτό σημαίνει ακόμα ότι το 61% του δείγματος της έρευνας θα αποφύγει τα τουριστικά αξιοθέατα που προσελκύουν πολλούς τουρίστες και οι ταξιδιωτικοί προορισμοί θα πρέπει να λάβουν νέα, έξυπνα μέτρα στη διαχείριση των επισκεπτών, προκειμένου να τους ικανοποιήσουν.