Οι διακοπές λείπουν περισσότερο στους Βρετανούς από το να δειπνήσουν σε εστιατόριο ή να επισκεφθούν μια πάμπ.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η πλατφόρμα ταξιδιωτικών προσφορών HolidayPirates σε συνεργασία με την hotukdeals.com σε δείγμα 5.500 πελατών της στην Ευρώπη, επιδιώκοντας να αποκαλύψει πώς η πανδημία έχει επηρεάσει τη διάθεση για ταξίδια, για δραστηριότητες αναψυχής και την εργασία.
Το 65% των Βρετανών ηλικίας 18-35 δήλωσαν ότι τους λείπουν οι διακοπές, έναντι 37% που δήλωσαν ότι κυρίως τους λείπουν τα εστιατόρια και τα ποτά σε μπαρ. Αυτό δείχνει ότι οι Βρετανοί, κατά τη διάρκεια του lockdown, νοστάλγησαν περισσότερο τις διακοπές από την διασκέδαση στον τόπο τους. Η τάση αυτή εντοπίζεται κυρίως στη γενιά των Βρετανών millennials.
Κατά τη διάρκεια του lockdown, σχεδόν το ένα πέμπτο των ερωτηθέντων από τη Γαλλία στράφηκαν στη διαδικτυακή γυμναστική έναντι 6% των Βρετανών. Το 13% των Βρετανών προτίμησαν την παραγγελία αλκοολούχων ποτών στο σπίτι έναντι 3% των Γάλλων.
Περισσότεροι Γάλλοι και Γερμανοί, σε σχέση με τους Βρετανούς, ένιωσαν ενόχληση που δεν μπορούσαν να επισκεφθούν το γυμναστήριο, με ποσοστά 27% και 23% έναντι 30%, ενώ το 30% των Βρετανών εξέφρασαν την ανησυχία τους για την υπερβολική κατανάλωση φαγητού, έναντι 20% των Γάλλων και των Γερμανών.
Επιπλέον, πολλοί Βρετανοί αύξησαν τη χρήση υπηρεσιών στο διαδίκτυο (ταινίες, μουσική κλπ.) έναντι 30% των Γάλλων.
Κατά μέσο όρο, οι καταναλωτές και των τριών χωρών δαπάνησαν κατά 35% κατά μέσο όρο, τον ελεύθερό τους χρόνο στη διακόσμηση ή την ανακαίνιση του σπιτιού τους και το 60% παρακολούθησε περισσότερο τηλεόραση. Σχεδόν το 70% των Βρετανών και των Γερμανών έκαναν περισσότερες διαδικτυακές αγορές έναντι μόλις 42% των Γάλλων. Το ένα τρίτων των Βρετανών αγόραζαν τρόφιμα από το διαδίκτυο, έναντι μόλις 10% των Γάλλων και 20% των Γερμανών.
Από τους 5.561 ερωτηθέντες της έρευνας, οι 1.101 προέρχονταν από το Ην. Βασίλειο. Η έρευνα διεξήχθη επίσης στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία.