American Express: Οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις το 2021 | Η ιδιωτικότητα η νέα απόλυτη πολυτέλεια

12-03-21 | ΤΑΣΕΙΣ

Μία παγκόσμια έρευνα, η οποία αποκαλύπτει τις βασικές ταξιδιωτικές τάσεις, την αυξημένη ζήτηση για ταξίδια, την ετοιμότητα για τον προγραμματισμό μελλοντικών ταξιδιών και την άνοδο των ψηφιακών νομάδων δημοσίευσε η American Express.

Τα αποτελέσματα της έκθεσης «2021 Global Travel Trends» , τα οποία στηρίζονται σε έρευνα που διεξήχθη σε επτά χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, της Αυστραλίας, της Ινδίας, του Καναδά, του Μεξικού, της Ιαπωνίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές ανυπομονούν να ταξιδέψουν ξανά και ότι σχεδιάζουν μελλοντικά ταξίδια.

Μεταξύ άλλων, οι κατηγορίες που εξετάστηκαν, είναι οι εξής:

Ισχυρή ζήτηση για ταξίδια: Το 87% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το να προγραμματίσει ένα ταξίδι στο μέλλον του δίνει κάτι να περιμένει, το 76% δημιουργεί τη λίστα επιθυμιών για μελλοντικά ταξίδια, παρόλο που ενδέχεται να μην είναι ακόμη σε θέση να ταξιδέψει και το 63% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι διατηρεί τους πόντους της πιστωτικής του κάρτας, ώστε να μπορεί να ταξιδέψει,  όταν αισθανθεί άνετα.

Έτοιμοι να κάνουν κρατήσεις: 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τους λείπει τόσο πολύ το ταξίδι, που είναι πρόθυμο να κλείσει  ένα ταξίδι άμεσα, ακόμα κι αν ίσως χρειαστεί να το ακυρώσει στο μέλλον.

Άνοδος των ψηφιακών νομάδων: Το 54% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η ελευθερία και η ευελιξία του να μπορεί να ζει και να εργάζεται ενώ ταξιδεύει στον κόσμο, είναι πολύ πιο ελκυστική τώρα από ό, τι πριν από την πανδημία.

Η ασφάλεια είναι προτεραιότητα: 65% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σκοπεύει να ταξιδέψει αφού οι ίδιοι και τα μέλη της οικογένειάς τους έχουν εμβολιαστεί.

Η ιδιωτικότητα είναι η νέα απόλυτη πολυτέλεια: το 75% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι οι εμπειρίες που προσφέρουν απόλυτη ιδιωτικότητα, είναι πλέον ένα βασικό, περιζήτητο χαρακτηριστικό των πολυτελών ταξιδιών.

Αύξηση στα βιώσιμα ταξίδια: το 68% των ερωτηθέντων απάντησε ότι προσπαθεί να γνωρίζει καλύτερα τα ταξιδιωτικά brands τα οποία είναι φιλικά ως προς τη βιωσιμότητα.

Ταξίδια υγείας και ευεξίας: Το 78% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θέλει να ταξιδέψει το 2021 για να απαλλαγεί από το άγχος του 2020.

Προγραμματισμός και πληρωμές για μελλοντικά ταξίδια: Ένας στους τρεις ερωτηθέντες ανέφερε ότι το 2021 θα χρησιμοποιεί συχνότερα ταξιδιωτικές πιστώσεις ή πόντους για να πληρώσει ολόκληρο ή μέρος ενός ταξιδιού από ό, τι πριν από την πανδημία του κορωνοϊού.

Αντιστάθμιση για τα χαμένα ταξίδια: Το 61% των ερωτηθέντων σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα από ό, τι συνήθως σε ένα ταξίδι το 2021, καθώς δεν μπορούσε να ταξιδέψει το 2020.

Καταναλωτές που επιθυμούν να κάνουν θυσίες για ταξίδια: 64% των ερωτηθέντων θέλει τόσο πολύ να ταξιδέψει, που θα ήταν πρόθυμο να κόψει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ένα μήνα, ώστε να μπορεί να κάνει διακοπές.

Ο γαστρονομικός  τουρισμός ήρθε για να μείνει: Το 62% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι το φαγητό είναι η κορυφαία δραστηριότητα που τους ενδιαφέρει ενώ ταξιδεύουν, με τα δεδομένα των κρατήσεων της American Express Travel για τον Ιανουάριο του 2021 να δείχνουν πόλεις που έχουν επίκεντρο το φαγητό ως κορυφαίους προορισμούς για μέλη των ΗΠΑ και των διεθνών καρτών. Το Μαϊάμι, το Σαν Φρανσίσκο, το Σικάγο και το Χιούστον είναι καυτά σημεία για τα μέλη της κάρτας American Express των ΗΠΑ, ενώ η Πόλη του Μεξικού, η Σιγκαπούρη και το Τόκιο βρίσκονται στην κορυφή της λίστας για τα μέλη της κάρτας International American Express.

Πολυτελές ταξίδι: Η πανδημία άλλαξε την αντίληψη των ανθρώπων για ταξίδια πολυτελείας με εξατομικευμένες εμπειρίες (82%), υψηλά πρότυπα καθαριότητας (81%) και ιδιωτικότητα (79%) ως τις πιο επιθυμητές ανέσεις πολυτέλειας μεταξύ των ερωτηθέντων. Το 59% δηλώνει ότι θέλει να χρησιμοποιήσει έναν ταξιδιωτικό πράκτορα για να βοηθήσει στο σχεδιασμό και την προσαρμογή του επόμενου ταξιδιού του και το 80% δηλώνει ότι είναι πρόθυμο να ταξιδέψει σε προορισμούς εκτός εποχής, έτσι ώστε να έχει λιγότερο κόσμο.

Αύξηση στους προορισμούς «Second-City»: Το 69% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται να επισκεφθεί «δευτερεύοντες», δηλαδή λιγότερο γνωστούς προορισμούς και τα δεδομένα των κρατήσεων της American Express Travel ενισχύουν αυτήν την τάση, δείχνοντας αύξηση των κρατήσεων σε δευτερεύοντες προορισμούς. Για παράδειγμα, αυξάνονται τα αιτήματα για μικρότερες πόλεις όπως το Πόρτο, αντί της Λισαβόνας στην Πορτογαλία και το Ουέλινγκτον αντί του Ώκλαντ, στη Νέα Ζηλανδία.

Ταξίδι με σκοπό: Οι καταναλωτές γίνονται πιο συνειδητοί ταξιδιώτες, προσέχουν περισσότερο τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους και θα ταξιδέψουν σε προορισμούς όπου μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στις κοινότητες.

Υποστήριξη τοπικών κοινοτήτων: Το 72% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το πάθος του είναι τα ταξίδια που ενισχύουν τα τουριστικά έσοδα και βοηθούν την τοπική οικονομία.

Υποστηρίζοντας ταξιδιωτικά brands που δίνουν προτεραιότητα στη διαφορετικότητα και την ένταξη: Το 69% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι θέλουν να επιλέξουν μια αεροπορική εταιρεία / ξενοδοχείο που εκτιμά την ποικιλομορφία και τη διαφορετικότητα.

Αποτύπωμα άνθρακα: Το 60% των ερωτηθέντων αναζητά αεροπορικές εταιρείες με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα.  

Σημειώνεται ότι η διαδικτυακή δημοσκόπηση Amex Trendex διεξήχθη από την Morning Consult μεταξύ 15-24 Ιανουαρίου 2021 σε δείγμα 1.000 ενήλικων ταξιδιωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, την Ινδία, την Ιαπωνία, το Μεξικό και το Ηνωμένο Βασίλειο και 2.000 ενήλικων ταξιδιωτών στις ΗΠΑ,  που μεταξύ άλλων ταξίδεψαν αεροπορικώς τουλάχιστον μία φορά το 2019. Τα αποτελέσματα έχουν περιθώριο σφάλματος συν ή μείον 2 ποσοστιαίες μονάδες στις Η.Π.Α. συν ή μείον 3 ποσοστιαίες μονάδες στις άλλες χώρες.

διαβάστε ακόμα

Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις
Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα