Το 45% των Γερμανών στρεσάρεται με τις διακοπές - Τουριστικά γραφεία, ξεναγοί & προσωπικό ξενοδοχείων δημιουργούν ασφάλεια

05-05-21 | ΤΑΣΕΙΣ

Το 40% των Γερμανών ανυπομονούν για το τέλος των ταξιδιωτικών περιορισμών και την έναρξη της περιόδου κατά την οποία θα μπορούν να κάνουν διακοπές. Ωστότο το 45% παραδέχεται ότι η σκέψη της κράτησης διακοπών στο εξωτερικό εντός του ερχόμενου δωδεκαμήνου αυξάνει τα επίπεδα άγχους τους.

Αυτό έδειξε έρευνα με τίτλο «Travel Companion» η οποία διεξήχθη από τη One Poll για λογαριασμό της Expedia, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 15.000 ενηλίκων από 12 χώρες της Β. Αμερικής, της Ευρώπης, της Ν. Αμερικής, της Ασίας και της Αυστραλίας/ Ν. Ζηλανδίας. 

Η έρευνα έδειξε ότι πάνω από το ένα τρίτο των Γερμανών θεωρούν ότι η κράτηση διακοπών μετά τον κορωνοϊό είναι δυσκολότερη διαδικασία και περισσότεροι από τους μισούς ακύρωσαν ή ανέβαλλαν, μία ή δύο φορές, τις διακοπές τους για μεταγενέστερη ημερομηνία εξαιτίας του στρες.

Το 27% δήλωσε ότι χρειάζεται περισσότερη βοήθεια στην κράτηση διακοπών σε σχέση με το παρελθόν. Οι ταξιδιώτρες που επιθυμούν να κάνουν κράτηση ή έχουν κάνει ήδη, εκτιμούν ότι δαπάνησαν ή θα δαπανήσουν, κατά μέσο όρο, 7,18 ώρες στον προγραμματισμό των διακοπών τους. Ο περισσότερος χρόνος αφιερώνεται στην ενημέρωση για τις ταξιδιωτικές συστάσεις και για τους κανονισμούς που ισχύουν στον προορισμό. Μάλιστα, το 51% των Γερμανών, επιθυμεί να είναι ενημερωμένο για τις τρέχουσες εξελίξεις, τους περιορισμούς και τα μέτρα ανά πάσα στιγμή και με όσο το δυνατό πιο ξεκάθαρο τρόπο από μια ενιαία πηγή. 

Το 53% των Γερμανών επιβεβαιώνουν ότι επιθυμούν υποστήριξη όχι απλώς πριν αλλά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.  Σύμφωνα με την έρευνα, διαφορετικά είδη υποστήριξης συμβάλλουν σε διακοπές χωρίς άγχος...

-Για το 39% των ερωτηθέντων, η ιδανική βοήθεια είναι μια εφαρμογή στο κινητό τους.

-Το ένα τρίτο των Γερμανών στηρίζεται στα τουριστικά γραφεία (online ή offline). Οι κρατήσεις μέσω τουριστικού γραφείου είναι εύκολες, ενστικτώδεις και χωρίς άγχος. Πάνω απ όλα, οι ακυρώσεις ή οι αλλαγές κράτησης θα πρέπει να είναι μια εύκολη διαδικασία.

-Το ένα τέταρτο των Γερμανών αναπολεί το προσωπικό των ξενοδοχείων. Οι Γερμανοί ταξιδιώτες εκτιμούν ιδιαίτερα τους εργαζομένους οι οποίοι τους καλωσορίζουν με ένα χαμόγελο, τους κατευθύνουν με υπομονή στα αξιοθέατα του προορισμού, τους δίνουν συμβουλές για τα καλύτερα εστιατόρια και είναι πάντα σε ετοιμότητα να απαντήσουν κάθε ερώτησή τους και να λύσουν κάθε πρόβλημα.

-Για το ένα τέταρτο των Γερμανών, οι ξεναγοί, είτε ασχολούνται με τις κλασικές ξεναγήσεις είτε πρόκειται για τοπικούς οδηγούς γκρουπ, αποτελούν μερός των καλών διακοπών. Λάμπουν μέσα από το χιούμορ τους, τις ιστορικές γνώσεις τους και γλυκαίνουν τις διακοπές των ταξιδιωτών με τις εξαιρετικές συμβουλές τους.

 

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026