Είναι ξεκάθαρο εδώ και μήνες ότι υπάρχει ζήτηση για ταξίδια μετά την πανδημία του κορωνοϊού. Τα νέα στοιχεία από την Google, αποκαλύπτουν την έκταση αυτής της επιθυμίας των ταξιδιωτών:
Η ζήτηση αναζήτησης για ταξίδια τον Μάιο αυξήθηκε κατά 270% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2020 που ήταν και η κορύφωση της πανδημίας, ενώ όροι όπως "πού να ταξιδέψετε" αυξήθηκαν, όπως και οι προβολές περιεχομένου που σχετίζεται με ταξίδια στο YouTube.
Οι αναζητήσεις για "μπορώ να ταξιδέψω" αυξήθηκαν περισσότερο από 800% μόνο τον τελευταίο μήνα και οι έρευνες για "ταξίδια σε" και "εφαρμογή κρατήσεων ξενοδοχείων" έχουν αυξηθεί περισσότερο από 100%. Επιπλέον δυναμική παρουσιάζουν και οι δραστηριότητες. Για παράδειγμα, ο όρος "κοντινές ενοικιάσεις " έχει σημειώσει παγκόσμια αύξηση 100% από έτος σε έτος, με τους ταξιδιώτες να δείχνουν ενδιαφέρον για δράσεις όπως καγιάκ, ποδήλατα και σκάφη.
Παράλληλα, το 57% των ανθρώπων ελπίζουν να ταξιδέψουν περισσότερο όταν η πανδημία τελειώσει και το ίδιο ποσοστό αναμένει ότι οι ταξιδιωτικές κρατήσεις θα είναι ευέλικτες όσον αφορά τις ακυρώσεις και τις μεταθέσεις ημερομηνιών.
Σύμφωνα με την Google, οι γενιές Millennial και Gen-Z είναι οι πιο πρόθυμες να ταξιδέψουν ξανά. Επίσης, η γενιά Next-Gen αντιπροσωπεύει περισσότερους από τους μισούς Αμερικανούς και μια τεράστια ισχύ στις εγχώριες δαπάνες, της τάξεως των 350 δις. δολαρίων ΗΠΑ. Εκτός από τις καλές παροχές και τη φήμη, οι εν λόγω ταξιδιώτες αναζητούν άνεση (47%), ευκολία (41%) και καλές κριτικές (41%).
Οι ανωτέρω γενιές αναζητούν μεταξύ άλλων και μοναδικές εμπειρίες, με το 43% να αποζητά εμπειρίες που είναι "νέες για μένα". Οι ταξιδιώτες της επόμενης γενιάς δεν είναι απαραίτητα αφοσιωμένοι πελάτες, καθώς είναι 1,6 φορές λιγότερο πιθανό να ανήκουν σε προγράμματα αφοσίωσης αεροπορικών εταιρειών και σχεδόν 2 φορές λιγότερο πιθανό να κάνουν κράτηση σε δωμάτιο ξενοδοχείου μέσω ενός προγράμματος επιβράβευσης.
Όσον αφορά τα ταξιδιωτικά μηνύματα το 2021, η Google εντόπισε ένα τρίο λέξεων-κλειδιών που κάνουν κλικ οι ταξιδιώτες της επόμενης γενιάς, όπως "διαφυγή και χαλάρωση" (52%), "φιλικό προς τον προϋπολογισμό" (38%) και "περιπετειώδες" (38%).
Γενικότερα, οι όροι "χαλαρωτικό" (51%), "νέο για μένα" (40%) και "χωρίς άγχος" (41%) αντιπροσωπεύουν ταξιδιώτες όλων των γενεών. Όσον αφορά τον κορωνοϊό, οι ταξιδιώτες προσελκύονται από λέξεις-κλειδιά όπως "ασφάλεια" (59%), "ευέλικτη" (56%) και "πλήρης έλεγχος" (56%).
Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για ταξίδια αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τον κλάδο, αλλά η ευελιξία και η αξιοποίηση αυτών των τελευταίων τάσεων θα είναι καθοριστικής σημασίας για εταιρείες και brands που ελπίζουν να ξεχωρίσουν.