Έρευνα CWT: Τα τρία βασικά σημεία που πρέπει να εστιάσει η βιομηχανία του τουρισμού τα επόμενα χρόνια

24-07-21 | ΤΑΣΕΙΣ

Με τα μάτια στραμμένα στη μετάλλαξη Δέλτα και με την ταυτόχρονη πίεση για τη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών εγκαίρως, πριν χαθεί και η φετινή θερινή σεζόν, 3 είναι τα βασικά ζητήματα που αναδύονται και φαίνεται ότι θα απασχολήσουν τον κλάδο στο άμεσο μέλλον.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της CWT, της παγκόσμιας πλατφόρμας διαχείρισης ταξιδιών Business-to-Business-for-Employees (B2B4E) σχετικά με τα επαγγελματικά ταξίδια, οι ερωτώμενοι δήλωσαν ότι οι πιο σημαντικοί παράγοντες επιστροφής σε αυτά, είναι πρωτίστως η εκτεταμένη διανομή εμβολίων και αμέσως μετά, η μείωση του αριθμού των κρουσμάτων. Οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, που είναι από τις μεγαλύτερες εμπορικές ταξιδιωτικές αγορές στον κόσμο, σημειώνουν συνεχή πρόοδο με τις εκστρατείες εμβολιασμού τους και αυτό είναι ενθαρρυντικό.

Σύμφωνα με στοιχεία από τον ιχνηλάτη εμβολιασμού των New York Times, έχουν χορηγηθεί περισσότερες από 3,51 δισεκατομμύρια δόσεις εμβολίου παγκοσμίως, ίσες με 46 δόσεις για κάθε 100 άτομα. Ωστόσο, η ανισότητα των εμβολίων παραμένει έντονη.

Ενώ τα εμβόλια σίγουρα θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο να κάνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται σίγουροι ότι θα ταξιδέψουν ξανά, υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που θα μπορούσαν να επηρεάσουν το χρονικό πλαίσιο κατά το οποίο θα συνεχιστεί το ταξίδι. Για παράδειγμα, πολλά θα εξαρτηθούν από το πόσο γρήγορα οι χώρες είναι σε θέση να εμβολιάσουν τους πολίτες τους, πόσο αποτελεσματικό αποδεικνύεται το εμβόλιο στον περιορισμό της μετάδοσης και της εξάπλωσης του κορωνοϊού - ιδιαίτερα έναντι νέων μεταλλαγμένων στελεχών του και επίσης πόσο διαρκεί η ανοσία μετά τον εμβολιασμό.

Ειδικότερα, οι 3 βασικοί  παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη από την τουριστική βιομηχανία για την κατανόηση των προοπτικών που αφορούν στα παγκόσμια ταξίδια, είναι σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας τα εξής:

Τα ταξίδια είναι το ισχυρότερο μέσο διάδοσης ασθενειών από χώρα σε χώρα. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι, σύμφωνα με την Eco Health Alliance, το 75% των νεοεμφανιζόμενων ασθενειών είναι ζωονοσογόνοι (μεταδίδονται μεταξύ ανθρώπων και ζώων), και όπως ο κορωνοϊός, εξαπλώνονται γρήγορα.  Για το λόγο αυτό, η βιομηχανία θα πρέπει να παρακολουθεί  πηγές όπως ο ΠΟΥ και το Διεθνές SOS για πληροφορίες σχετικά με τα παγκόσμια προβλήματα υγείας και την εξέλιξή τους.

Οι περιορισμοί ταξιδιού και το κλείσιμο των συνόρων επηρεάζουν άμεσα και διαταράσσουν το εμπόριο, τις μεταφορές, τα επαγγελματικά ταξίδια,  την παροχή υπηρεσιών και γενικότερα τις δραστηριότητες που βασίζονται στην παρουσία ατόμων στο εξωτερικό.

Τα επίπεδα άγχους μπορούν να ενταθούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πόσο μάλλον όταν αυτό διακόπτεται από μία παγκόσμια υγειονομική κρίση. Κατ΄επέκταση, η έλλειψη οικείων συστημάτων υποστήριξης, η διατάραξη της ρουτίνας, οι γλωσσικοί φραγμοί, η πολιτισμική διαφορετικότητα αλλά και οι απροσδόκητες καταστάσεις, είναι στοιχεία για τα οποία θα πρέπει να υπάρχει πρόνοια από τους επαγγελματίες του τουρισμού.

 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις