Την εκ νέου ενεργοποίηση της στρατηγικής της στην αναψυχή σχεδιάζει η Accor, καθώς θεωρεί ότι θα υπάρξει ισχυρή ανάκαμψη σε αυτόν τον τομέα, καθώς οι άνθρωποι ξεκινούν να προγραμματίζουν ξανά τις διακοπές τους.
Σύμφωνα με τον όμιλο, οι καινοτομίες του τον ώθησαν στο να προσαρμοστεί πλήρως στις νέες τάσεις και να διατηρήσει την ευελιξία του καθ’ όλη τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης.
Πριν από την πανδημία, η παγκόσμια βιομηχανία ξενοδοχείων και θέρετρων παρήγαγε ήδη περίπου 1 τρις. δολάρια ΗΠΑ ετησίως. Τώρα, που οι υγειονομικοί περιορισμοί μειώνονται σταδιακά, η Accor εδραιώνει το επιχειρηματικό της μοντέλο στον τομέα της αναψυχής, υπολογίζοντας ότι θα ανακάμψει έντονα και θα αυξηθεί κατά 22% έως το τέλος του 2021. Σε μια πρόσφατη παγκόσμια έρευνα για τους επισκέπτες της Accor, το 83% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι πιθανό να προγραμματίσει ένα ταξίδι αναψυχής τους επόμενους μήνες. Σχεδόν τα 3/4 από αυτούς, δήλωσαν ότι θα επιλέξουν προορισμούς εσωτερικού και όλοι επιβεβαίωσαν ότι τα μέτρα υγείας και ασφάλειας θα αποτελούν προτεραιότητα για την επόμενη διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Ως εκ τούτου, ο όμιλος θεωρεί ότι τα ταξίδια αναψυχής υπόσχονται μια ισχυρή ανάκαμψη και ενισχύει προς τούτο τη στρατηγική του, με την παρουσίαση νέων προσφορών, ώστε να αντιμετωπίσει την αύξηση της ζήτησης.
Με χαρτοφυλάκιο άνω των 40 παγκοσμίου φήμης brands, η Accor ήδη διαθέτει 4.000 ξενοδοχεία, από τα 5.100 ξενοδοχεία και θέρετρα σε όλο τον κόσμο, τα οποία είναι ιδανικά για ταξιδιώτες αναψυχής. Το παγκόσμιο δίκτυό της διαθέτει 370 και πλέον θέρετρα, περισσότερα από 10.000 εστιατόρια και μπαρ, σχεδόν 600 ιαματικά λουτρά, πάνω από 800 ξενοδοχεία με πισίνες, 1.000 και πλέον αθλητικές εγκαταστάσεις και γυμναστήρια εντός ξενοδοχείου, πάνω από 300 εγκαταστάσεις με γήπεδα γκολφ, 300 παιδικά κλαμπ και άλλα. Τώρα, στόχος του ομίλου είναι να ενισχύσει την αναψυχή με ασυναγώνιστες εμπειρίες στον αθλητισμό, τον πολιτισμό, την ευεξία και την ψυχαγωγία. Οι γαστρονομικοί προορισμοί που προσφέρουν brands όπως το Mama Shelter ή το Mondrian, καθώς και τα προγράμματα ευεξίας των Raffles, Fairmont, Pullman ή Swissôtel, θα αποτελέσουν πραγματικό εφαλτήριο για τις δραστηριότητες αναψυχής της Accor.
Σε όλο τον κόσμο, τα brands της Accor είναι επίσης γνωστά για την τεχνογνωσία και προσφορά αναψυχής. Τα θέρετρα του Rixos, για παράδειγμα, προσφέρουν διαμονή all inclusive με μεγάλη ποικιλία ψυχαγωγικών και αθλητικών δραστηριοτήτων. Το Banyan Tree, από την άλλη πλευρά, εστιάζει σε πολυτελείς εμπειρίες που σέβονται τις τοπικές παραδόσεις. Η Αccor διαθέτει ναυαρχίδες αναψυχής σε όλο τον κόσμο, με Fairmont Château Whistler (Καναδάς), SLS Dubai (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), Novotel Megève Mont-Blanc (Γαλλία), Pullman Oceanview Sanya Bay Resort (Κίνα), Rixos Water World Aktau (Καζακστάν) , Raffles Bali (Ινδονησία), Sofitel Sydney Darling Harbour (Αυστραλία) και άλλα.
Το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων αναψυχής εξακολουθεί να αυξάνεται, με νέα ανοίγματα όπως το Fairmont Rio de Janeiro Copacabana και το Banyan Tree Doha, και έναν σημαντικό ξενοδοχειακό προγραμματισμό για τα επόμενα χρόνια.
Τέλος, η Accor συνάπτει τακτικά συμφωνίες ανά χώρα, όπως πακέτα διαμονής γκολφ και παραμονές όπως διαμονή εντός ή κοντά στην κατοικία, για την καλύτερη αντιμετώπιση των τοπικών αναγκών και την προώθηση των εγκαταστάσεων της στις εγχώριες αγορές.