«Ταξιδιωτική νοημοσύνη»: Η νέα τάση στην τουριστική βιομηχανία που αντικαθιστά τα big data

07-09-21 | ΤΑΣΕΙΣ

Το τέλος των big data στην τουριστική βιομηχανία συζητήθηκε εκτενώς ως τοποθέτηση ειδικών της τεχνολογίας στον τουρισμό σε πάνελ που διεξήχθη στο πλαίσιο της έκθεσης World Travel Market Latin America, η οποία διεξήχθη τον περασμένο μήνα.

Οι ειδικοί του πάνελ, στο οποίο πραγματοποίησε διάλεξη ο διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Mabrian Technologies, Carlos Cendra, συμφώνησαν ότι τα big data στον τουρισμό πρέπει να αντικατασταθούν από στατιστικά δεδομένα δράσης που βασίζονται σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, ως αποτέλεσμα των επιπτώσεων της πανδημίας στα ταξίδια.

Η πανδημία επέβαλε την ανάγκη για μεγαλύτερη ευελιξία και ανθεκτικότητα στην αντιμετώπιση της τρέχουσας κρίσης και, την έξοδο από αυτήν με πλεονεκτική θέση. Η λύση, σύμφωνα με την άποψη της Cendra, βρίσκεται στην κατάλληλη χρήση της «ταξιδιωτικής νοημοσύνης» (travel intelligence).

Οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες που έχουν σημασία με τη μορφή πρακτικών στατιστικών στοιχείων που καλούν σε δράση, τα οποία αντλούνται από μια επιλογή πολλαπλών πηγών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και είναι τα σωστά για εκείνους.

Σε αναλογία προς την τέχνη της μαγειρικής, το σιτάρι είναι το βασικό συστατικό για το ψωμί, όμως από μόνο του είναι αδύνατο να καταναλωθεί. Όμως, μόλις το σιτάρι περάσει από επεξεργασία γίνεται αλεύρι. Το ίδιο συμβαίνει με τα Big Data, τα οποία από μόνα τους, χωρίς την ανάλυση δεδομένων, δεν είναι εύπεπτα.

Μόνο όταν η χρήσιμη ενημέρωση συνδυαστεί με τις διαφορετικές πηγές δεδομένων και αναλυθεί με τη χρήση των σωστών εργαλείων και διαδικασιών, η πληροφορία μπορεί να γίνει γνώση. Με άλλα λόγια, να γίνει «ταξιδιωτική νοημοσύνη», ή, στο παράδειγμα του σιταριού, να γίνει σάντουιτς.

 

διαβάστε ακόμα

Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά