To 34,8% των Βρετανών ταξιδιωτών σκοπεύουν να ταξιδέψουν στον ίδιο βαθμό που ταξίδευαν προ πανδημίας το 2022, ενώ το 16,7% σκοπεύει να ταξιδέψει περισσότερο.
Αυτό αποκαλύπτει η έρευνα 2021 Changing Traveller Report που διενήργησε η εταιρία SiteMinder σε δείγμα 800 ανθρώπων από τη Βρετανία που ταξίδευαν τουλάχιστον μια φορά το χρόνο για διακοπές πριν την πανδημία.
Η οικογένεια και οι φίλοι έχουν με διαφορά τη μεγαλύτερη επίδραση σε σχέση με το που αποφασίζουν οι ταξιδιώτες να κάνουν διακοπές. Για το λόγο αυτό, η SiteMinder προτείνει στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν την καλή φήμη τους από στόμα σε στόμα, να αναζητήσουν τρόπους δημιουργίας ενός προγράμματος που επιβραβεύει τους επισκέπτες που θα μιλούν σε κοντινά τους πρόσωπα για την επιχείρηση.
Επιπλέον, η κλιματική αλλαγή αποτελεί πλέον σημαντικότερο παράγοντα επιλογής διακοπών από τα μπλογκ, τις καμπάνιες μάρκετινγκ προορισμού, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα πακέτα διακοπών είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους Βρετανούς ταξιδιώτες, με τα πακέτα εμπειριών να είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιλογής καταλύματος για περισσότερο από το 20% των ταξιδιωτών, ενώ η χαμηλή τιμή είναι σημαντικότερος παράγοντας φέτος. Το συμπληρωματικό πρωινό στο πλαίσιο του πακέτου φιλοξενίας επιλέγεται από πολλούς. Τα αποτελεσματικά πακέτα που δημιουργούν τα ξενοδοχεία περιλαμβάνουν συμφωνίες με τοπικές επιχειρήσεις, το εποχιακό σκεπτικό και η τμηματοποίηση των πακέτων ανά είδος επισκεπτών.
Όσον αφορά τις κρατήσεις διαμονής, οι δημοφιλέστεροι τρόποι που ανέδειξαν οι ερωτηθέντες είναι οι απευθείας κρατήσεις (27,8%) και μέσω ΟΤΑ (25,4%), ενώ ακολουθεί η κράτηση στο πλαίσιο τουριστικού πακέτου (21,9%).
Για το ταξίδι τους το 2022, πάνω από τα 2 πέμπτα των ταξιδιωτών από το Ην. Βασίλειο σκοπεύουν να επιλέξουν είτε πολυτελές/ μπουτίκ ξενοδοχείο είτε ξενοδοχείο μεγάλης αλυσίδας/resort, επενδύοντας ενδεχομένως και στην ευεξία.
Επιπλέον, πάνω από ένας στους πέντε Βρετανούς θα εργάζεται πιθανόν (13,4%) ή σίγουρα (7,88%) κατά τη διάρκεια των διακοπών, επομένως τα ξενοδοχεία θα πρέπει να δείξουν ετοιμότητα για να ικανοποιήσουν την ανάγκη αυτή.
Όσον αφορά τα πρότυπα φιλοξενίας, οι Βρετανοί ταξιδιώτες έχουν μεγαλύτερες προσδοκίες από τα καταλύματα σε σύγκριση με την εποχή προ πανδημίας, με πάνω από τους μισούς να περιμένουν είτε υψηλότερα (33%) είτε πολύ υψηλότερα (19%) στάνταρ. Μόνο το 3% έχει χαμηλότερες προσδοκίες από τα καταλύματα.
Οι περισσότεροι εμπιστεύονται τα προσωπικά τους δεδομένα με τα ξενοδοχεία προκειμένου να έχουν καλύτερη διαμονή, όμως όχι όταν πραγματοποιούν πληρωμές. Οι ξενοδόχοι αναμένεται να συνεχίσουν να ανταμείβονται για το εξατομικευμένο μάρκετινγκ και τις προσπάθειές τους στο χώρο των εμπειριών, με σχεδόν 4 στους 5 Βρετανούς να στηρίζουν πολύ (19%), να στηρίζουν απλώς (33%) ή να είναι αδιάφοροι (35%) σχετικά με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων τους για την αναβάθμιση της εμπειρίας διαμονής τους.