Mε τη ζήτηση για ταξίδια να επιστρέφει σταδιακά, η TUI στρέφει την προσοχή της σε εναλλακτικές αγορές όπως η αυξανόμενη τάση για συνδυασμό απομακρυσμένης εργασίας και διακοπών προσφέροντας νέα πακέτα «workation».
Η GlobalData επισημαίνει ότι λόγω των νέων συνθηκών εργασίας που επιβλήθηκαν λόγω της πανδημίας, οι workations θα προτιμώνται όλο και περισσότερο από τους ταξιδιώτες καθώς αποτελούν έναν ευέλικτο τρόπο εργασίας με υπηρεσίες (στην περίπτωση των πακέτων της TUI) που περιλαμβάνουν Wi-Fi και χώρους αποκλειστικά για εργασία.
Ως εκ τούτου, η TUI μπορεί να γίνει ηγέτης της νέας αυτής αγοράς, έχοντας παρατηρήσει τη νέα αυτή τάση από νωρίς, επισημαίνει η GlobalData.
Σε έρευνα της GlobalData, παρατηρείται υψηλή προτίμηση για λιγότερες επισκέψεις στο γραφείο μετά τον κορωνοϊό με το 29% των ερωτηθέντων από όλο τον κόσμο να επιθυμούν να επιστρέψουν στο γραφείο σε μηνιαία βάση, σε τριμηνιαία ή μόνο εφόσον τους ζητηθεί από τη διοίκηση. Άλλο ένα 21% δεν επιθυμεί να επιστρέψει στο γραφείο.
Η στροφή στην απομακρυσμένη εργασία και οι προτιμήσεις των ανθρώπων να επιστρέψουν στο γραφείο αλλά λιγότερο συχνά, είναι απόδειξη μιας μεγάλης ευκαιρίας στην αγορά για τα πακέτα “workation” της TUI, τονίζει η GlobalData.
Άλλη έρευνα της GlobalData έδειξε ότι το 45% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι ένας λόγος για να διατηρήσουν την απομακρυσμένη εργασία είναι οι καλύτερες συνθήκες για εστίαση στην εργασία. Η απόδραση στο πλαίσιο των workation προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία απομακρυσμένης εργασίας χωρίς διάσπαση προσοχής που συμβαίνει στο σπίτι και με όλες τις υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στο all in.