Η Αυτής Μεγαλειότης, η γυναίκα ταξιδιώτης: πώς ένα ξενοδοχείο θα την κάνει πιστή πελάτη του

22-08-14 | ΤΑΣΕΙΣ

Οι ιστορίες ξενοδοχείων που μεταφέρονται με παραστατικό τρόπο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Pinterest, το Tumblr, το Instagram και το Facebook και είναι αυθεντικές και εμπνευσμένες, υπερτερούν σε ελκυστικότητα στο γυναικείο κοινό σε βάρος των παραδοσιακών μοντέλων πωλήσεων. Επιπλέον, βοηθούν στην διάδοση της καλής φήμης της επιχείρησης από στόμα σε στόμα, καθώς οι γυναίκες δηλώνουν ότι μια από τις πιο συχνές λειτουργίες των δικτύων αυτών που χρησιμοποιούν συχνότερα είναι η κοινοποίηση των όσων δημοσιεύουν, ενώ παράλληλα συνδέονται πιο εύκολα και πιο στενά με τα brands που είναι της αρεσκείας τους.

Σύμφωνα με το Business Insider, οι πιο περιζήτητοι πελάτες, οι γυναίκες, αναλογούν σε περισσότερο από το 85% των αγορών που πραγματοποιούν τα νοικοκυριά, και συγκεκριμένα στο 92% των αποφάσεων για διακοπές. Επιπλέον, σύμφωνα με τα όσα μεταφέρει το ehotelier.com, οι στατιστικές δείχνουν ότι το 47% των γυναικών που ταξιδεύουν, το κάνουν για επαγγελματικούς λόγους. Το Ινστιτούτο Clute, μια έκδοση επιχειρηματικού περιοδικού, ανέδειξε ότι οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν το 40% του συνόλου των ταξιδίων που πραγματοποιούνται σε όλο τον κόσμο για επαγγελματικούς λόγους.

Σύμφωνα με το Business Insider, η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που βασίζεται στη κοινοποίηση φωτογραφιών, Pinterest, αξίζει περισσότερα από 5 δισ. δολάρια γιατί τα 70 εκατ. χρηστών της είναι πλούσιοι, γυναικείου φύλου που τους αρέσουν τα ψώνια!

Εν τω μεταξύ, το CNN μεταδίδει ότι τα… γυναικεία ταξίδια βρίσκονται σε άνθιση. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι οικογενειακές διακοπές κατά τις οποίες η μητέρα αποφασίζει για τη διαμονή ή το τουριστικό πρακτορείο.

Ποια είναι τα ζητούμενα του γυναικείου κοινού όμως;

Οι γυναίκες δεν κάνουν αγορές με σκοπό να συγκεντρώσουν περισσότερα αντικείμενα αλλά ζητούν περισσότερο την εμπειρία που τις συνοδεύει. Αυτός είναι ο λόγος που στον κλάδο της φιλοξενίας είναι τόσο σημαντικός ο συνδυασμός των κατάλληλων οπτικών μέσων με πλούσιο περιγραφικό κείμενο για την πλαισίωση μιας συναρπαστικής ιστορίας.

Το σύγχρονο μάρκετινγκ ξεκινά με την ιστορία του πωλητή, π.χ. την ιστορία του ξενοδοχείου, συνοδευόμενη από φωτογραφίες και αφήγηση, και, φυσικά, το κοινό. Σε αυτή την περίπτωση, στόχος είναι το γυναικείο κοινό, δηλαδή ο άνθρωπος που αποφασίζει για το ταξίδι, και θέλει να είναι ενήμερος, ψυχαγωγημένος και εμπνευσμένος. Οι γυναίκες όχι μόνο επιλέγουν το brand που υιοθετεί τέτοιες πρακτικές, αλλά παραμένουν και πιστές σε αυτό.

Οι ιστορίες συνδέονται με ανέκδοτα, εμπειρίες μέσα στο ξενοδοχείο όπως σε δείπνο, σε εκδηλώσεις, τοπικές ατραξιόν, τη νυχτερινή ζωή, τις καφετέριες και την κοινότητα. Οι ιστορίες πρέπει να τοποθετούνται σε συμφραζόμενα τα οποία εγείρουν συναισθήματα όπως ενθουσιασμό, ρομαντισμό, χαρά, περιπέτεια, ασφάλεια και μια αίσθηση επίτευξης στόχου. Ο συνδυασμός αυτών των στοιχείων, εμπειριών και συναισθημάτων κερδίζει τις γυναίκες.

Εφόσον μια οπτική αναπαράσταση γίνεται πιο εύκολα αντιληπτή και είναι ευκολομνημόνευτη, μια έξυπνη κίνηση, σύμφωνα με την εταιρία που ειδικεύεται στις στρατηγικές προβολής των επιχειρήσεων φιλοξενίας σε όλο τον κόσμο, Leonardo, είναι να αποτυπώνεται η εμπειρία που προσφέρει το ξενοδοχείο με έμφαση στα στοιχεία που εκτιμώνται από το γυναικείο κοινό.  Για παράδειγμα, θα ήταν αποτελεσματική η αναφορά στην ασφάλεια του ξενοδοχείου, κατά την οποία θα επιδεικνυόταν η ασφάλεια του περιβάλλοντος με τις διπλές κλειδαριές των δωματίων, η 24ωρη εξυπηρέτηση front desk, ο έντονος φωτισμός στο εξωτερικό του ξενοδοχείου, η εξασφάλιση πάρκινγκ μέσα από εικόνες, βίντεο και εικονικές περιηγήσεις, συνοδευόμενα από επεξηγηματικό κείμενο.

Παράλληλα, οι γυναίκες έχουν περισσότερους λόγους από τους άνδρες για να χρησιμοποιούν το κορυφαίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, Facebook, δηλώνοντας ότι κατά προτεραιότητα το χρησιμοποιούν για να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο και στη συνέχεια για τη δυνατότητα που προσφέρει να μοιράζονται δημοσιεύσεις με άλλους.  

Γι’ αυτό οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι ιστορίες πολυμέσων τους είναι εύκολα κοινοποιήσιμες στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες τους.

Επιπλέον, σύμφωνα με την εταιρία Leonardo, οι γυναίκες φαίνεται πως κερδίζουν τους άνδρες και στη χρήση κινητών τηλεφώνων, από την αποστολή μηνυμάτων και τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως την περιήγηση στο διαδίκτυο. Για το λόγο αυτό, ο επαγγλεματίας οφείλει να διαθέτει ιστοσελίδα προσαρμοσμένη στη χρήση από κινητά.

 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις