Εξατομίκευση, ευεξία και αργοί ρυθμοί: Τα συστατικά επιτυχίας των ταξιδιών πολυτελείας

29-10-21 | ΤΑΣΕΙΣ

Ισχυρές ενδείξεις ανάκαμψης στα ταξίδια παρατηρούν τα στελέχη ξενοδοχειακών αλυσίδων ανά τον κόσμο, με έμφαση στα ταξίδια πολυτελείας.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με τα όσα επεσήμανε ανώτερο στέλεχος της Ritz-Carlton στα ξένα μέσα,  το The Ritz-Carlton Maldives, Fari Islands, που άνοιξε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είχε πολύ καλή απόδοση μέσα στους πρώτους τρεις μήνες από το άνοιγμα του. Επίσης, το Ritz-Carlton Nanjing πέτυχε πληρότητα 60% τον πρώτο μήνα λειτουργίας του και το The Edition Sanya έχει έσοδα υψηλότερα από την ίδια περίοδο του 2019. Όπως αποδεικνύεται συνεχώς τον τελευταίο καιρό, η πανδημία έχει επιταχύνει τις αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών και οι εύποροι ταξιδιώτες επανεκτιμούν τα ταξίδια, αναδεικνύοντας τρεις βασικές τάσεις: εμπειρία αντί υλικών αγορών, ευεξία αντί για τις διαδεδομένες μορφές ψυχαγωγίας και προσωποποιημένα ταξίδια αντί ομοιογενών πακέτων διακοπών.

Ειδικότερα, ως προς την ευεξία η οποία τείνει να γίνει η νέα πολυτέλεια, η επιθυμία για χαλάρωση είναι ο κυριότερος λόγος που οδηγεί τους ταξιδιώτες σε διακοπές που τους κάνουν καλό. Εξάλλου, σε μία πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η ξενοδοχειακή αλυσίδα, διαπιστώθηκε ότι 3 στους 4 ταξιδιώτες σχεδιάζουν τις διακοπές τους με στόχο την ανακούφιση από το άγχος. Συνεπώς, επιδιώκοντας τη βελτίωση της ψυχικής και σωματικής τους κατάστασης, οι ταξιδιώτες αναδιαμορφώνουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια. Για παράδειγμα, από τη φιλοσοφία του W Hotel για «retox, detox, repeat», τους πυλώνες ευεξίας του Westin, μέχρι τα ολιστικά προγράμματα ευεξίας του JW Marriott, τα περισσότερα brand επιτρέπουν στους επισκέπτες να διατηρούν τα τελετουργικά ευεξίας τους ενώ ταξιδεύουν.

Ακόμη μία τάση που παρατηρείται έντονα τους τελευταίους μήνες στα ταξίδια πολυτελείας αλλά και στους ευρύτερους τύπους διακοπών, είναι η επέκταση του χρόνου τους. Αντί για μια σύντομη επίσκεψη με πλούσιο πρόγραμμα και ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, πολλοί ταξιδιώτες θέλουν να ρίξουν τους ρυθμούς τους, να πάρουν το χρόνο τους και να συνδεθούν πραγματικά με το περιβάλλον τους.

Όσον αφορά στα προσωποποιημένα ταξίδια, μία πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε ότι το 71% θα κατέβαλε πολύ περισσότερα χρήματα για brands και προϊόντα που επιτρέπουν την εξατομίκευση και την προσαρμογή. 

διαβάστε ακόμα

Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025