Το 2022 πρόκειται να αναδυθεί η τάση των καταναλωτών να αναπληρώσουν το χαμένο έδαφος στα ταξίδια, επιδιώκοντας να ταξιδέψουν και να ζήσουν εμπειρίες που έχασαν κατά την περίοδο της πανδημίας.
Αυτό έδειξε, μεταξύ άλλων, η έρευνα της ένωσης βρετανών τουρ οπερέιτορ και τουριστικών γραφείων, ΑΒΤΑ, με τίτλο «Travel in 2022».
Σχεδόν οι μισοί Βρετανοί ταξιδιώτες (49%), εκ των οποίων το 65% των οικογενειών με παιδιά άνω των πέντε ετών, δηλώνουν ότι οι περιορισμένες δυνατότητές τους στα ταξίδια κατά τη διάρκεια της πανδημίας, κατέστησαν τις διακοπές πιο σημαντικές σε σχέση με το παρελθόν.
Σχεδόν οι μισοί επίσης, (46%) σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερα στις διακοπές τους το ερχόμενο έτος, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 29% που δήλωνε το ίδιο το 2020. Το 71% δήλωσε ότι ο βασικός λόγος αυτό είναι ότι αναγκάστηκαν να ταξιδέψουν λιγότερο το 2021 λόγω της πανδημίας.
Οι τάσεις κρατήσεων που καταγράφουν μέλη της ΑΒΤΑ όπως οι Jet2holidays, TUI, Travelbag και Barrhead Travel δείχνουν ακόμα ότι οι Βρετανοί αναπληρώνουν τις χαμένες διακοπές τους προγραμματίζοντας περισσότερα για την επόμενη απόδραση, είτε αναβαθμίζοντας τη διαμονή από τρία σε τέσσερα αστέρια, είτε διευρύνοντας την περίοδο διαμονής από 10 σε 14 διανυκτερεύσεις, ή προτιμώντας πιο ακριβούς προορισμούς συνολικά.
Ενώ τείνουν να επιλέγουν αγαπημένους προορισμούς διακοπών για το ερχόμενο 12μηνο, όπως η Ισπανία, οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Ιταλία και η Ελλάδα, η διάθεση για περιπέτεια αρχίζει να επαέρχεται, με το 37% να δηλώνουν ότι πιθανόν να επισκεφθούν χώρα όπου δεν έχουν ταξιδέψει ποτέ στο παρελθόν, αυξημένοι κατά 32% έναντι του 2020.
Ονειρικοί προορισμοί όπως η Καραϊβική και οι Μαλδίβες προχωρούν καλά σε επίπεδο πωλήσεων σε πολλά μέλη της ΑΒΤΑ, συμπεριλαμβανομένης της Kuoni, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν αξέχαστες εμπειρίες διακοπών.
Τα ταξίδια ζωής, όπως η εξερεύνηση στην Αρκτική και η επίσκεψη στα Γκαλαπάγκος, είναι στα δημοφιλέστερα της G Adventures για την ερχόμενη χρονιά.