Expedia | Η νέα μεγάλη τάση στα ταξίδια λέγεται GOAT: Μοναδικές διακοπές με εμπειρίες που έχουν νόημα

01-12-21 | ΤΑΣΕΙΣ

Μια νέα μεγάλη τάση αναδύεται στους ταξιδιώτες το 2022, οι οποίοι επιθυμούν οι επόμενες διακοπές τους να είναι οι καλύτερες που έχουν κάνει, αναζητώντας ταξιδιωτικές εμπειρίες με νόημα και με επίδραση.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα (27 Αυγούστου – 6 Σεπτεμβρίου 2021) της Expedia, 2022 Travel Trends Report, η οποία βασίζεται σε δεδομένα της πλατφόρμας και σε παγκόσμια έρευνα, πάνω από τα δύο τρίτα των Αμερικανών (68%) έχουν μεγάλες φιλοδοξίες για τις επόμενες διακοπές τους και πολλοί προτιμούν προορισμούς του εξωτερικού όπως η Ρώμη, το Μπαλί, το Λονδίνο και το Παρίσι.

Η Expedia αποκαλεί τη νέα αυτή απενοχοποιημένη τάση στα ταξίδια «GOAT» (Greatest of All Trips).

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 12.000 ταξιδιώτες από 12 χώρες, έδειξε ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν τον ενθουσιασμό και την έκσταση (41%) σε τέτοιου είδους ταξίδια καθώς και την αίσθηση ότι έχουν αξιοποιήσει το μέγιστο το ταξίδι τους (40%). Επίσης, οι ταξιδιώτες είναι πιο πρόθυμοι από ποτέ να δαπανήσουν χρήματα για το επόμενο ταξίδι τους (40%).

Οι νέες προτεραιότητες των ταξιδιωτών που συνδέονται με την τάση «GOAT» το 2022 είναι...

Από τη δοκιμή νέων φαγητών (40%) και τον πειραματισμό με τοπικές γεύσεις (31%), μέχρι την παρακολούθηση μιας τοπικής μουσικής εκδήλωσης (14%) και την αναζήτηση μοναδικών εμπειριών και προορισμών (23%) οι αμερικανοί ταξιδιώτες έχουν την περιέργεια να μάθουν και να αποκτήσουν εμπειρίες από τον κόσμο.

Όσον αφορά το επόμενο ταξίδι τους, το 21% ενθουσιάζεται περισσότερο να κάνει πράγματα που δεν θα έκανε ποτέ, όπως να κοιμηθεί κάτω από τα αστέρια (19%), να ταξιδέψει μόνος/μόνη (17%) ή να κάνει ρομαντικές διακοπές (10%).

Η εμπειρία ταξιδιού που αναζητούν περισσότερο οι Αμερικανοί είναι η δυνατότητα για ξεκούραση και να μην κάνουν τίποτα στις διακοπές τους (38%). Προκειμένου να φτάσουν αυτό το επίπεδο ικανοποίησης, πάνω από το ένα τέταρτο (27%) σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο στον προορισμό για να βιώσουν όλα όσα έχει να προσφέρει. Τα ταξίδια το 2022 θα έχουν στο επίκεντρο την ποιότητα και όχι την ποσόστητα, και οι ταξιδιώτες προτιμούν την απλή ευχαρίστηση προκειμένου να επιτύχουν τους σκοπούς «GOAT».

διαβάστε ακόμα

Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια