Τουρισμός | Έρευνα FUR: Oι Γερμανοί επιλέγουν προορισμούς με βάση την υγειονομική τους εικόνα

02-12-21 | ΤΑΣΕΙΣ

Περισσότεροι από το 70% των Γερμανών ταξιδιωτών θεωρούν σημαντικό το ζήτημα της υγιεινής στον προορισμό και στο ξενοδοχείο, ενώ πάνω από το 60% προτιμούν η χώρα στην οποία θα ταξιδέψουν να μην έχει κρούσματα κορωνοϊού ή ο αριθμός τους να είναι χαμηλός.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα της εφετινής έρευνας που πραγματοποιεί κάθε χρόνο η γερμανική Ένωση Ερευνών Διακοπών και Ταξιδιών, FUR, σε δείγμα 2.000 Γερμανών πολιτών, με σκοπό να καταγράφει τις τάσεις και τις προτιμήσεις των Γερμανών ταξιδιωτών.

Ένας στους 2 κρίνει σημαντική τη δυνατότητα γρήγορης επιστροφής στην πατρίδα και το 40% έχει την προσδοκία ότι όλοι οι τουρίστες στον προορισμό διακοπών τους είτε να έχουν εμβολιαστεί, ή να έχουν αναρρώσει από κορωνοϊό ή να έχουν περάσει πρόσφατα από τεστ. Επιπλέον, δεν επιθυμούν κοντινές επαφές με ανθρώπους που δεν γνωρίζουν.

Όσον αφορά τη διαμονή, προτιμώνται καταλύματα με απόσταση το ένα από το άλλο, ώστε να μην υπάρχει άμεση επαφή με τους γείτονες. Γι αυτό το λόγο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος είναι τα εξοχικά διαμερίσματα. Επιπλέον, οι Γερμανοί τουρίστες προτιμούν ταξίδια με το δικό τους όχημα και όχι με αεροσκάφος ή τρένο.

Κρίνουν σημαντικό για εκείνους ο προορισμός να τους είναι ήδη οικείος, ενώ προτιμούν να ταξιδεύουν με τουρ οπερέιτορ για να έχουν την ασφάλεια ότι σε έκτακτες περιστάσεις θα έχουν τη βοήθειά του.

Όσον αφορά τα κριτήρια για μελλοντικές κρατήσεις, το πιο σημαντικό στοιχείο για τους ερωτηθέντες είναι η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων εάν το ταξίδι δε μπορεί να πραγματοποιηθεί. Επιθυμούν επίσης ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης σε περίπτωση που επιθυμούν να ακυρώσουν το ταξίδι την τελευταία στιγμή. Άλλο ένα κριτήριο κράτησης είναι τα μέτρα υγιεινής στον προορισμό.

Επίσης, οι Γερμανοί ταξιδιώτες επιθυμούν μέτρα υγιεινής με την άφιξή τους, να έχουν υγειονομική περίθαλψη στον προορισμό και να μπορούν να επαναπατριστούν ανά πάσα στιγμή.

Τα κριτήρια αυτά παραμένουν τα ίδια το τελευταίο δωδεκάμηνο, ενδεικτικό ότι το εμβόλιο δεν άλλαξε τα δεδομένα στα ταξίδια, όπως εξηγεί ο πρόεδρος της FUR, Guido Wiegand.

 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο