Οι ταξιδιώτες επιστρέφουν στα ταξίδια, λαχταρούν τη σύνδεση και την αλληλεπίδραση περισσότερο από ποτέ και σχεδόν οι μισοί από αυτούς θέλουν μια φιλική, προσιτή και εξατομικευμένη ταξιδιωτική εμπειρία.
Για το σκοπό αυτό, η voco hotels λανσάρει τη νέα υπηρεσία turn up, ώστε να καλύψει τις ανάγκες και τις προσδοκίες των ταξιδιωτών για φιλοξενία υψηλής ποιότητας, αφού το 78% των ερωτηθέντων στην παγκόσμια έρευνα δήλωσε ότι αυτό είναι το κορυφαίο κριτήριο.
Αναλυτικά, για να κατανοήσουν τη νέα ταξιδιωτική κανονικότητα και να αξιολογήσουν εκ νέου τις επιθυμίες των ταξιδιωτών, τα voco hotels της IHG Hotels & Resorts διεξήγαγαν παγκόσμια έρευνα για να ανακαλύψουν τι θέλουν πραγματικά οι καταναλωτές από την εμπειρία τους στο ξενοδοχείο. Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι 9 στους 10 ερωτηθέντες κατατάσσουν την εξαιρετική εξυπηρέτηση ως την πλέον σημαντική.
Επιπλέον, η καθαριότητα και άλλες βασικές ανάγκες κατέχουν υψηλή θέση, ωστόσο οι πελάτες ενδιαφέρονται ακόμη περισσότερο για το πώς τους προσεγγίζουν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και θέλουν να διασφαλίσουν ότι αισθάνονται άνετα, τόσο σωματικά, όσο και ψυχικά. Οι ταξιδιώτες είναι επίσης έτοιμοι να επανασυνδεθούν μετά την πανδημία, με 6 στους 10 να επιθυμούν σύνδεση, αλληλεπίδραση ή/και συνομιλίες με το προσωπικό περισσότερο κατά τη διάρκεια των νέων ταξιδιών τους, σε σύγκριση με πριν από την πανδημία.
Τώρα περισσότερο από ποτέ, η ευγενική εξυπηρέτηση είναι η κορυφαία προτεραιότητα. Καθώς το ταξιδιωτικό τοπίο εξελίσσεται, η εξυπηρέτηση είναι το κλειδί για την κάλυψη των προσδοκιών των επισκεπτών. Το 65% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι το προσωπικό του ξενοδοχείου πρέπει να συμπεριφέρεται με φιλικό τρόπο προς τους επισκέπτες και το 50% των επισκεπτών θέλει να συνομιλεί με το προσωπικό και αντίστροφα με φιλικό, αντί με επίσημο τρόπο. Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί (48%) των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι μια φιλική, προσιτή και εξατομικευμένη εμπειρία είναι πιο σημαντική από ποτέ μετά την πανδημία.
Όσον αφορά στις νέες υπηρεσίες που επιθυμούν οι επισκέπτες, 1 στους 3 (33%) επιθυμεί τα ξενοδοχεία να προσφέρουν comfort food αργά το βράδυ, το 29% επιθυμεί βελτίωση των χώρων και των ανέσεων του μπάνιου και ένα άλλο 29% επιθυμεί απογευματινό τσάι ή happy hour απευθείας στο δωμάτιό του. Επιπλέον, περίπου το 1/4 (26%) θα απολάμβανε ένα εξατομικευμένο πακέτο καλωσορίσματος ή την επιλογή πρωινού στο κρεβάτι.
Οι επιθυμίες των ταξιδιωτών ποικίλλουν επίσης ανά τοποθεσία. Για παράδειγμα, το comfort food αργά το βράδυ ήταν στην κορυφή της λίστας των επιθυμητών προσφορών υπηρεσιών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ενώ οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ επιθυμούσαν να δηλώσουν εκ των προτέρων το αγαπημένο τους κοκτέιλ ή επιδόρπιο, ώστε το ξενοδοχείο να μπορεί να τους το προσφέρει χωρίς να το ζητήσουν οι ίδιοι.
Με βάση τα δεδομένα της παγκόσμιας έρευνας, τα voco hotels θα αναπτύξουν υπηρεσίες turn up σε επιλεγμένες αγορές για να προσφέρουν στους επισκέπτες μια σειρά από νέες, τοπικές πρωτοβουλίες και προσφορές ώστε να δώσουν στους ταξιδιώτες το κάτι παραπάνω στην εμπειρία ξενοδοχείου. Ενδεικτικά, οι βελτιωμένες υπηρεσίες περιλαμβάνουν προσφορές με δυνατότητα κράτησης στους επισκέπτες, όπως σέρβις στο δωμάτιο στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνοδευτικό τσάι όλη την ημέρα στο Ντουμπάι και brunch στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σημειώνεται ότι το brand το οποίο ξεκίνησε το 2018, με περισσότερες από 23 περιοχές σε όλο τον κόσμο και 33 που προβλέπεται να ανοίξουν τα επόμενα χρόνια, έχει γίνει η ταχύτερη παγκόσμια επέκταση της IHG.