Η ζήτηση των Γερμανών για σύντομης διάρκειας ταξίδια σε δημοφιλείς προορισμούς για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αυξάνεται σημαντικά, προσεγγίζοντας τα επίπεδα προ πανδημίας, σύμφωνα με ανάλυση της γερμανικής πλατφόρμας σύγκρισης τιμών σε διάφορα καταναλωτικά είδη και αεροπορικά ταξίδια, idealo.
Σύμφωνα με την ανάλυση, τα υλικά αγαθά, όπως κοσμήματα ή αρώματα, δεν είναι τόσο δημοφιλή. Αντίθετα, η ζήτηση (από 1η Ιανουαρίου έως 6 Φεβρουαρίου) για πτήσεις την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου (για την περίοδο 11-15 Φεβρουαρίου 2022), παρουσιάζει αύξηση 72% έναντι της αντίστοιχης περιόδου προ πανδημίας.
Σε σύγκριση με την περίοδο του lockdown τον Φεβρουάριο του 2021, η αύξηση αυτή ανέρχεται σε 173%. Ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς είναι το Ντουμπάι, με τη ζήτηση για πτήσεις στον προορισμό να παρουσιάζουν αύξηση 24% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2020.
Το Ντουμπάι έχει καταφέρει να αντικαταστήσει το Παρίσι ως δημοφιλέστερος προορισμός των ερωτευμένων Γερμανών. Η ζήτηση για πτήσεις στο Ντουμπάι παρουσιάζει αύξηση 19% έναντι της ζήτησης για το Παρίσι, παρότι οι Γερμανοί ταξιδιώτες χρειάζεται να πληρώσουν για τις πτήσεις τους στο Ντουμπάι περίπου 327 ευρώ περισσότερα σε σχέση με το κόστος των πτήσεων από το Παρίσι.
Από την άλλη πλευρά, η ζήτηση για υλικά αγαθά ως δώρα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, περιορίστηκε σε σχέση με πέρυσι.