Περισσότεροι από τα δύο τρίτα των Αμερικανών (69%) σκοπεύουν να ταξιδέψουν το 2022 και σχεδόν ντο ένα τέταρτο (24%) έχει ήδη κάνει κράτηση διακοπών, όπως προκύπτει από έρευνα της πλατφόρμας τεχνολογίας κρατήσεων arrivia σε δείγμα 2.150 Αμερικανών καταναλωτών (Δεκέμβριος 2021 – Ιανουάριος 2022).
Τα ευρήματα αυτά έρχονται σε αντίθεση με αντίστοιχη έρευνα της arrivia στα μέσα του 2021, κατά την οποία παρατηρήθηκε μεγαλύτερος βαθμό διστακτικότητας στα αεροπορικά ταξίδια εξαιτίας της πανδημίας.
Ως εκ τούτου, διαφαίνεται η επιστροφή των Αμερικανών στα ταξίδια, με βασικό παράγοντα επιλογής για αυτή την αγορά το value και τα προγράμματα loyalty. Η νεότερη έρευνα δείχνει επίσης ότι οι Αμερικανοί δεν κάνουν κράτηση μεγάλες πακέτων διακοπών χωρίς να το έχουν σκεφτεί ενδελεχώς.
Η τιμή συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία ανησυχία τους, ενδεικτικό ότι η διάθεση για ταξίδια δεν υπερβαίνει την ανάγκη τους να επιλέγουν value πακέτα. Στο πλαίσιο αυτό, επιλέγουν ανταμοιβές των προγραμμάτων loyalty προκειμένου να αντισταθμίσουν το κόστος των ταξιδιών.