Βρετανικός τουρισμός: Déjà vu διακοπών – Τρεις στους τέσσερις επιστρέφουν στον ίδιο προορισμό

18-04-22 | ΤΑΣΕΙΣ

Tα τρία τέταρτα των Βρετανών (73%) επιλέγουν να ταξιδέψουν στον ίδιο προορισμό διακοπών κάθε χρόνο, προκρίνοντας την εξοικείωση με τον προορισμό από την περιπέτεια, ωστόσο επιθυμούν να είναι πιο τολμηροί στις διακοπές, σύμφωνα με νέα έρευνα της Norwegian Cruise Line (NCL).

Όχι απλώς επιστρέφουν στον ίδιο και «δοκιμασμένο» προορισμό, αλλά επιλέγουν και τις ίδιες υπηρεσίες σε αυτόν. Τα τρία τέταρτα έχουν επισκεφθεί το ίδιο ξενοδοχείο περισσότερες από μία φορές, με κατά μέσο όρο πάνω από 4 ταξίδια στο αγαπημένο τους κατάλυμα BnB.

Εξ όσων επιλέγουν τη ρουτίνα αυτή, περισσότεροι από τους μισούς δεν βρίσκουν λόγο να την αλλάξουν (55%), το 30% επιθυμεί να μην κάνει προγραμματισμό και το 27% θα ήθελε να συναντά γνωστά πρόσωπα κάθε φορά που κάνει διακοπές.

Παρά την άνεση που προσφέρουν οι διακοπές με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι, τα δεδομένα αποκαλύπτουν ότι οι επαναλαμβανόμενοι σε έναν προορισμό ταξιδιώτες εμφανίζουν σημάδια κόπωσης κατά την επίσκεψη στο ίδιο ξενοδοχείο (17%), κατά την κατανάλωση του ίδιου φαγητού (15%) και τη συνάντηση με τους ίδιους ανθρώπους (13%), αφήνοντας περιθώρια για πιο ενδιαφέρουσες διακοπές, όπως οι διακοπές κρουαζιέρας.

Όσοι επιζητούν να δοκιμάσουν νέα πράγματα για πρώτη φορά, νιώθουν οτι χρειάζονται καθοδήγηση προκειμένου να φύγουν από τη ζώνη ασφάλειας. Το 43% θα ήθελε να πάρει τη βοήθεια κάποιου στον προγραμματισμό του ταξιδιού, με το 49% εξ αυτών να δηλώνει ότι θα επιθυμούσε να βοηθηθεί στον εντοπισμό καλύτερης προσφοράς. Άλλοι επιθυμούν να λάβουν συμβουλές που σχετίζονται με το τι πρέπει να αποφύγουν (44%) και το 41% για το ποια μέρη να επισκεφθούν.

Έπειτα από 2 χρόνια ταξιδιωτικών περιορισμών, οι Βρετανοί αναζητούν ευκαιρίες να διαταράξουν τη ρουτίνα των δικαοπών τους, με το 53% να δηλώνει ότι θα ήθελε να επισκεφθεί κάποιο νέο προορισμό, το 37% να αποκτήσει εμπειρίες από μια νέα κουλτούρα και το 36% να δοκιμάσει κάποια κουζίνα που δεν έχει δοκιμάσει στο παρελθόν.

Άλλωστε, έξι στους 10 (58%) δεν έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό από το ξέσπασμα της πανδημίας, και αναζητούν την περιπέτεια. Το 44% σκοπεύει να καλύψει το χαμένο έδαφος στα ταξίδια κάνοντας διακοπές εξερεύνησης και το 29% ονειρεύεται διακοπές που θα εκτείνονται σε πολλές ηπείρους.

 

διαβάστε ακόμα

Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.