Οι αεροπορικές εταιρίες των ΗΠΑ επιχειρούν να μειώσουν τις ώρες εκπαίδευσης ή πρακτικής που απαιτείται να συμπληρώσουν πριν την πρόσληψή τους οι νέοι πιλότοι ως ένα μέτρο για να αντιμετωπίσουν τις ελλείψεις προσωπικού.
Οι σοβαρές ελλείψεις προσωπικού απασχολούν μεγάλους αμερικανικούς αερομεταφορείς που πραγματοποιούν διεθνή δρομολόγια όπως οι Delta και United αλλά και αεροπορικές εταιρίες εσωτερικών δρομολογίων όπως η Republic Airlines. Η τελευταία έχει ζητήσει από την Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας (FAA) την περικοπή των ωρών εκπαίδευσης των νεοπροσλαμβανόμενων πιλότων, από 1.500 ώρες σε 750. Η United, από την πλευρά της, τον περασμένο Ιανουάριο άνοιξε τη δική της σχολή πιλότων.
Οι ελλείψεις πιλότων στις αερομεταφορές είναι πραγματική και οι περισσότερες αεροπορικές εταιρίες δεν θα είναι σε θέση να πραγματοποιούν τα πτητικά τους προγράμματα επειδή απλώς δεν θα υπάρχουν αρκετοί πιλότοι τουλάχιστον μέσα στην ερχόμενη πενταετία, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της United, Scott Kirby, μιλώντας στο CNBC.
Οι προτάσεις για επίλυση του προβλήματος δεν προέρχονται μόνο από τον ιδιωτικό τομέα, καθώς, όπως μεταδίδει η Business Insider, ο Γερουσιαστής Lindsey Graham προετοιμάζει νομοσχέδιο το οποίο θα αυξάνει την ηλικία υποχρεωτικής συνταξιοδότησης για τους πιλότους από τα 65 στα 67 χρόνια.