Το 97% των γαμήλιων ταξιδιών επηρεάστηκαν από την πανδημία, καθώς σχεδόν όλα τα νεόνυμφα ζευγάρια αναγκάστηκαν να ακυρώσουν, να περικόψουν ή να αναβάλλουν τις διακοπές τους μετά το γάμο.
Όμως, τα γαμήλια ταξίδια θα είναι η νέα μεγάλη μόδα στον τουρισμό μετά την πανδημία, καθώς κατά την περίοδο 2022-2023, εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθούν 4,7 εκατ. γάμοι.
Αυτά αποκαλύπτει έρευνα της Expedia σε δείγμα 1.500 ζευγαριών, τα κορυφαία συμπεράσματα της οποίας είναι τα ακόλουθα...
-Ταξίδια αντί για λίστες δώρων | Το 65% τείνει να προσθέτει ένα ποσό για γαμήλιο ταξίδι στον προϋπολογισμό του γάμου, προκειμένου να απολαύσει μοναδικές εμπειρίες διακοπών μετά από την τελετή, παρά να κάνει μια λίστα δώρων για το γάμο.
- Mega-moons | Πάνω από τους μισούς (53%) σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερα για το γαμήλιο ταξίδι σε σχέση με τους αρχικούς προϋπολογισμούς και το 59% ενδιαφέρεται περισσότερο πλέον να επισκεφθεί ονειρικούς προορισμούς.
- Duo-moons | Το 83% σχεδιάζουν δύο ή πολλαπλά γαμήλια ταξίδια, όπως ένα σύντομο ταξίδι αμέσως μετά το γάμο και ένα μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδι αργότερα.
- Redo-moons | Το 54% των παντρεμένων ζευγαριών δεν είναι εντελώς ικανοποιημένα με το γαμήλιο ταξίδι που έκαναν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και επιθυμούν να το ξανακάνουν.
Έπειτα από το άγχος της αναβολής των ταξιδιών τους, πολλά ζευγάρια ανυπομονούν να απολαύσουν ένα κανονικό γαμήλιο ταξίδι. Σύμφωνα με την έρευνα, αυτό που ζητούν περισσότερο σε ένα τέτοιο ταξίδι είναι ένα all inclusive ξενοδοχείο (45%), ρομαντικές δραστηριότητες όπως βόλτες με αερόστατο ή κρουαζιέρες με θέα το ηλιοβασίλεμα (54%) και περιποίηση (52%).
Ωστόσο, τα ζευγάρια διαφωνούν σε σχέση με το είδος του προορισμού προτίμησης, ανάμεσα στις διακοπές παραλίας ή σε τροπικούς προορισμούς (19%), σε ένα ταξίδι με πολλούς προορισμούς (18%), σε αποδράσεις πόλης (16%) και στα εθνικά πάρκα (15%).
Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για γαμήλιο ταξίδι το 2022, είναι το Ην. Βασίλειο, το Ντουμπάι, το Παρίσι, η Φλόριντα, το Λος Άντζελες, η Ισπανία, η Ιταλία, η Αγ. Λουκία, η Ισλανδία και οι Μαλδίβες.
Η έρευνα διεξήχθη από την 1η έως τις 12 Απριλίου 2022 σε συνεργασία με την OnePoll.