Οι ταξιδιώτες Gen Z αναζητούν στις διακοπές τους καλό περιεχόμενο για τα social media

27-06-22 | ΤΑΣΕΙΣ

Oι ταξιδιώτες της γενιάς «Gen Z», ηλικίας από 18 έως 24 ετών, από όλο τον κόσμο, τείνουν περισσότερο από τις προηγούμενες γενιές να επιστρέφουν σε γνωστούς προορισμούς για τις διακοπές τους, με το 40% να δηλώνει ότι επιστρέφει στον ίδιο προορισμό.

Οι ταξιδιώτες της Gen Z τείνουν επίσης να αναζητούν εμπειρίες προκειμένου να τις «ανεβάσουν» ως περιεχόμενο στα social media, με τέσσερις στους 10 (43%) να αναφέρουν ότι αυτό αποτελεί σημαντικό στοιχείο στον προγραμματισμό διακοπών.

Αυτά προκύπτουν από έρευνα που διενήργησε η YouGov, η οποία αποκαλύπτει ότι η γενιά αυτή θα δαπανήσει περισσότερα, σε σχέση με πέρυσι, στις δύο κορυφαίες κατηγορίες εξόδων 17 ταξιδιωτικών αγορών, δηλαδή στα ρούχα/ αξεσουάρ (32% παγκοσμίως) και στο φαγητό έξω (27%).

Επιπλέον, πάνω από το ένα τέταρτο της γενιάς Gen Z σκοπεύει να δαπανήσει περισσότερα στα ταξίδια μέσα στο ερχόμενο 12μηνο (26%).

Το ένα πέμπτο των ενηλίκων παγκοσμίως (21%) σκοπεύουν να κάνουν μεγαλύτερες δαπάνες σε ταξιδιωτικά προϊόντα και υπηρεσίες το ερχόμενο 12μηνο σε σύγκριση με το 2021, με αντίστοιχο ποσοστό της Gen Zs στο 26% και στους millennials στο 25%.

διαβάστε ακόμα

CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου