Οι εποχές αλλάζουν και το ίδιο φαίνεται να συμβαίνει και στο ταξιδιωτικό τοπίο. Αν και δεν είναι παράδοξο το γεγονός οι ταξιδιώτες να αναζητούν ημερομηνίες εκτός σεζόν για να κλείσουν τις διακοπές τους, ώστε να πετύχουν τις καλύτερες προσφορές, η ταξιδιωτική αυτή συμπεριφορά αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω, χάρη, εν μέρει, στους ανθρώπους που εργάζονται εξ αποστάσεως.
Στην ενδιαφέρουσα αυτή εκτίμηση καταλήγει ρεπορτάζ του Travel Market Report. Ενδεικτικά ορισμένα στοιχεία:
- Η Ginger Taggart, Αντιπρόεδρος, Brand Management του Global Crowne Plaza Hotels & Resorts, δηλώνει ότι το μέλλον των μικτών ταξιδιών διαγράφεται λαμπρό, κι αυτό σημαίνει ότι στον τουριστικό κλάδο, όλα πρόκειται να αλλάξουν. Ως μικτά ταξίδια νοούνται τα επαγγελματικά που αποτελούν ταυτόχρονα και ταξίδια αναψυχής. Αυτό σημαίνει ότι τα ταξίδια δεν θα υπόκεινται σε περιορισμούς αιχμής και εκτός αιχμής, όπως συνέβαινε όλα τα προηγούμενα χρόνια.
- Σε αυτό συνηγορεί και η Έκθεση Ταξιδιωτικών Τάσεων 2022 της Viator, στην οποία διαπιστώνεται ότι μετά την πανδημία, οι ταξιδιωτικές επιλογές των καταναλωτών έχουν μετατοπιστεί σε διαφορετικά περιβάλλοντα, όπως είναι για παράδειγμα η έντονη στροφή προς την ύπαιθρο. Και αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος που σε πολλούς προορισμούς τείνουν να γίνουν δημοφιλή τα ταξίδια αμέσως πριν και αμέσως μετά την κυρίως σεζόν, όπου ο καιρός είναι καλός και οι τουρίστες μπορούν να βιώσουν απολαυστικές εμπειρίες σε εξωτερικούς χώρους.
- Σύμφωνα με την έκθεση, οι 10 ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες εμπειριών και οι 18 από τις 20 κορυφαίες, όλες αφορούσαν υπαίθριες δραστηριότητες, ενώ σχεδόν οι μισές (48%) από τις εμπειρίες για τις οποίες πραγματοποιήθηκαν κρατήσεις το 2022, μεταφέρθηκαν από εσωτερικούς, σε εξωτερικούς χώρους.
- Ο κ. Travis Vaughan, Διευθύνων Σύμβουλος του Tourbase, ανέφερε ότι οι Αμερικανοί που ακύρωσαν τα ταξίδια τους το 2020 και το 2021, σήμερα έχουν συγκεντρώσει περισσότερο χρόνο για διακοπές, και, σε συνδυασμό με τη νέα τους ικανότητα να εργάζονται εξ αποστάσεως, επιλέγουν για τις διακοπές τους εποχές αμέσως πριν και αμέσως μετά την αιχμή της σεζόν. των ΗΠΑ.
- Ο κ.Philip Cham, Bridgeton Holdings, Hospitality Director, του ομίλου που διαχειρίζεται το Marram Montauk λέει ότι το Marram Montauk, όντας η τέλεια τοποθεσία για ταξιδιώτες από τη Νέα Υόρκη και τα βορειοανατολικά της χώρας, σημείωσε αύξηση 20% στην πληρότητα κατά τη διάρκεια των μηνών αμέσως πριν και αμέσως μετά την αιχμή της σεζόν. Αν και οι τιμές έχουν σίγουρα αυξηθεί σε ολόκληρη την αγορά, οι μήνες αυτοί εξακολουθούν να είναι πιο προσιτοί, ιδιαίτερα για τους νέους επισκέπτες.
Η τάση για τουρισμό εκτός σεζόν, όπως τονίζεται στο ρεπορτάζ, ενισχύεται και από το γεγονός ότι όλο και περισσότερα ξενοδοχεία σε διάφορους προορισμούς ανακοίνωσαν ότι φέτος θα λειτουργήσουν και εκτός σεζόν, κάτι που δεν συνέβαινε άλλες χρονιές. Η λειτουργία, βεβαίως, των τουριστικών επιχειρήσεων εκτός σεζόν, οδηγεί σε προσλήψεις επιπλέον μόνιμου προσωπικού.