Mastercard: Ο πληθωρισμός μπορεί να βάλει φρένο στο "ράλι" των ταξιδιωτικών δαπανών

03-08-22 | ΤΑΣΕΙΣ

Ο πληθωρισμός πλήττει τις καταναλωτικές συνήθειες των ανθρώπων χαμηλού εισοδήματος, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνονται και οι ταξιδιωτικές αγορές.

Αυτό προκύπτει από νέα μελέτη της Mastercard Inc, σύμφωνα με την οποία οι κάτοχοι καρτών στρέφουν τις προτεραιότητές τους από τις αγορές ακριβών προϊόντων στα απαραίτητα όπως λαχανικά. Τα ταξίδια, πάντως, παραμένουν προτεραιότητα και συνέβαλλαν στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων της εταιρίας το τελευταίο τρίμηνο.

Η Mastercard κατέγραψε την ισχυρότερη καλοκαιρινή ταξιδιωτική σεζόν από την έναρξη της πανδημίας, χάρη στην αύξηση της ζήτησης και την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών. Οι διεθνείς συναλλαγές παρουσίασαν αύξηση 58% κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, αυξάνοντας τις συναλλαγές σε δολάρια στο δίκτυο της εταιρίας κατά 14%, σε 2,1 τρισ. δολάρια.

Στις ΗΠΑ καταγράφεται μειούμενη τάση όσον αφορά το ρυθμό ανάπτυξης από ανθρώπους χαμηλότερων εισοδημάτων. Ενώ προς το παρόν οι δαπάνες από καταναλωτές μεγαλύτερων εισοδημάτων και η αύξηση των διεθνών συναλλαγών θα συνεχίσουν να διατηρούν σε ισχυρά επίπεδα τις δαπάνες, η εταιρία εξετάζει το σενάριο πιθανής ύφεσης ως ένδειξη ότι οι ταξιδιωτικές δαπάνες ενδέχεται να περιοριστούν.

διαβάστε ακόμα

CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου