To 2023 θα είναι μια χρονιά κατά την οποία η τουριστική βιομηχανία θα πρέπει να προσαρμοστεί στο γεγονός ότι η ζήτηση θα πέσει λόγω της ακρίβειας και του πληθωρισμού.
Οι αεροπορικές εταιρίες και οι ξενοδόχοι δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να προσπαθήσουν να καλύψουν τα αυξημένα κόστη των επιχειρήσεών τους αυξάνοντας τις τιμές των υπηρεσιών.
Από την άποψη των οργανωτών ταξιδιών, αυτοί θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να δημιουργήσουν εύλογα έσοδα με λιγότερους πελάτες.
Αυτές είναι μερικές από τις εκτιμήσεις του βετεράνου του Γερμανικού τουρισμού, υπεύθυνος επί αρκετές δεκαετίες στις πωλήσεις του γερμανού τουρ οπερείτορ Neckermann Reisen, Detlef Altmann.
Ο κ. Altmann, μιλώντας σε γερμανικό μέσο ενημέρωσης, δήλωσε ότι η αναβίωση της ταξιδιωτικής ζήτησης το 2022 ήταν προβλέψιμη και ότι ορισμένες επιχειρήσεις αντέδρασαν μη επαγγελματικά και δεν διαχειρίστηκαν κατάλληλα τα καταστήματά τους.
Έπειτα από περισσότερες από 4 δεκαετίες στον Γερμανικό τουρισμό, ο έμπειρος manager, ο οποίος παραμένει ενεργός στη βιομηχανία ως γενικός διευθυντής του Ιδρύματος Willy-Scharnow, δηλώνει ότι τα τρέχοντα προβλήματα έλλειψης προσωπικού στον τουρισμό θα πρέπει να αντιμετωπισθούν με ανθρώπους νεαρής ηλικίας.
Υπογράμμισε ότι παρατηρούσε το χάος στα αεροδρόμια με ανησυχία και ενόχληση, καθώς η επιστροφή της ζήτησης ήταν αναμενόμενη.